Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2019 18:12 - Защо НЕ трябва да използвате куриерите Спиди АД speedy
Автор: sss88 Категория: Бизнес   
Прочетен: 2372 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 10.09.2019 18:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Драги продавачи, търговци и получатели на пратки, не се подвеждайте по по-ниските цени предлагани от Спиди! Това може да ви излезне през носа.
За какво става въпрос;
Спиди имат едни правила, които противоречат на закона и добрите нрави, и ощетятват техните клиенти по различни начини.
Специално мен ме ощетиха като неправомерно ми държаха парите в продължение на 4 дни. А парите ми трябваха спешно. Въпреки моята жалба, която ще приложа накрая, те се държат нагло и безочливо и не намират нищо нередно в това. 
Предупреждавам изпращачите на чупливи вещи да не ползват техните услуги! Служителите им хвърлят пратките на поточни линии, които чупят стоката. Аз опаковам много добре техниката която пращам, но това не е гаранция че няма да я счупят. А като го направят, това ще е за моя сметка. Защото те отказват и да застраховат стоката, ако нямате фактура за нея. Ами много ясно че продавачите на втора употреба вещи нямат фактури защото никой не ги пази. За загубени пратки също отказват да платят на изпращача. Има много и различни случаи описани в Интернет:
https://www.lex.bg/forum/viewtopic.php?t=64577
https://pik.bg/черната-кутия-спиди-софиянци-пропищяха-куриерската-фирма-се-покри-дълбоко---не-вдигат-теле-news800363.html
https://bg-bg.facebook.com/pages/category/Community/Спиди-некоректни-куриери-748850938503325/
И още и още и още......
При другата голяма и известна куриерска фирма няма нито един от тези проблеми. Аз не искам да й правя реклама, а само констатирам, че за 1 лев разлика в цената на доставката не си заслужава човек да се вкарва в приключения с некоректната фирма Спиди АД.

Жалба
Днес 06.09.2019г. в офиса ви на бул. Мадрид ми беше отказано изплащане на наложен платеж по товарителница № хххххххх. Сумата сте я събрали на 5 септември рано сутринта. Оправданието на вашата служителка е че няма постъпила информация за изплащането на сумата, защото било празник. В събота също не изплащате наложени платежи. Съветът й беше да проверя в понеделник. Това не ме устройва, защото парите са мои и имам право да ги получа от вас. Не съм се съгласявал да ви предоставя безлихвен кредит за срок от четири дни. Парите ми трябват за неотложни нужди, защото съм инвалид. Щом офисът ви работи днес не можете да се оправдавате че не изплащате задълженията си защото било празник. Вие работите с моите пари през тези 4 дни, а аз имам право да претендирам за законната лихва. Сумата може да е малка, но въпросът е принципен.





Гласувай:
7




1. apostapostoloff - Така е, вярно е!
10.09.2019 18:44
Куриерите на спийди са неграмотни кретени, кръгли идиоти, надошли от село нехранимайковци. Вчера бих едно такова говедо и го изритах по стълбите. Не ползвайте услугите на спийди!
цитирай
2. aidriell - Браво, разпространявайте нека се ...
10.09.2019 20:49
Браво , разпространявайте нека се знае какви неграмотници са Спиди .
цитирай
3. linela - Speedy работят зле, факт неоспо...
11.09.2019 10:18
Speedy работят зле, факт неоспорим.
цитирай
4. karuk - Еконт са същите мошеници
24.09.2019 14:56
Еконт не са по-добри от тях! Най-евтините пратки под 1 кг. вече не са 4 лева! Днес ми таксуваха такава пратка с 5,89 лева. На въпроса ми защо е така, служителката ми отговори че вече начислявали ДДС??? Да не би преди това да са лъгали държавата и да са криели ДДС??? За мен са мошеници.
Другото което видях е че нарушават Закон за защита на личните данни. Пишат трите ви имена и телефона на бележка, която е залепена на пратката. Също така личните ви данни се изписват на таблета на който Еконт искат да се подписвате, и са видими за всички клиенти на опашката. Еконт нямат право да правят публични личните ви данни! А по този начин всеки може да ги види и да злоупотреби с тях.
Служителката не ми даде и товарителницата, та се наложи да се връщам и да си я искам.
цитирай
5. karuk - Еконт мошеници
24.09.2019 14:59
Служителката беше груба и неучтива.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sss88
Категория: Забавление
Прочетен: 9552
Постинги: 1
Коментари: 8
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930