Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2014 14:46 - Разговорът
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2014 14:47


  Когато военните звания били купувани от благородниците, решили да изпратят синовете си във войската, при Генерала бил назначен млад благородник, с чин капитан. Младежът бил с буен и невъздържан нрав и точно за това бил изпратен от семейството си в армията. Буйното му държание било докладвано многократно на Генерала и той най-после решил да го привика на разговор.
    - Младежо, винаги съм се възхищавал от хора като теб, които имат стройна и добре развита телесна фигура. Ти ме превишаваш по ръст почти половин път. Да, аз макар и генерал, си останах нисък, но това не се оказа пречка по пътя на живота ми, през който съм се разпореждал със съдбите на хиляди младежи като теб, по-свестни от теб или три пъти по-необуздани.

Знаеш ли, капитане, медицината не е открила начин ниските хора да станат високи, но аз съм виждал хиляди пъти как високите, като теб, стават ниски.
Разбрахте ли ме, господин капитан?
    - Да, ваше високоблагородие! - отговорил смутено буйният младеж, който вникнал в смисъла на думите.
След тази среща държанието на младия капитан коренно се променило.
    - Как го постигнахте това, господин генерал? - бил попитан от адютанта си.
    - Не знаех, че капитанът има добри познания по медицина - отговорил старият генерал.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2261133
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031