Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2020 18:02 - Как спрях да пия кока кола (пристрастеност към кофеина)?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1169 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 22.09.2020 22:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пиех много кока-кола. Дали ми харесваше самия вкус, даже не зная. Бях пристрастена. Просто бях свикнала всяка сутрин преди работа да си купувам нещо (кафе не пия). Беше навик. Отивам в магазина и без да се замислям си купувам кола, сядам на заведение и си поръчвал 1-2 коли с ледче и лимонче.

Знаех, че е вредна, и си казвах, че трябва да спра да я пия, но така си минаваше времето. Все си казвах: Хайде от утре, от понеделник, от първо число на месеца. Но нищо не ставаше.

Докато един ден...
Седнахме с приятели на кафе. Аз, разбира се, си поръчвам от моята любима напитка. Единият ми познат ми вика: Знаеш ли колко е вредна, що не я спреш?

И на мен самата ми омръзна да протаквам и отлагам и му отговорих : Знаеш ли, е това е последната чашка, която пия. Спирам я!
И вече 30 дена не съм близвала. Знам, не е много, но щом успях дотук, ще продължа още дълго време. Тайната е (или не е точно тайна): Просто си казваш и спираш. Налагаш си го- отраз! А не да намалиш консумацията, така няма да стане. Отведнъж спираш! И няма какво да отлагаш. Няма значение дали е първо число, дали е понеделник. Решаваш го и го правиш.

Приисквало ми се е да изпия една чашка или глътка, но си налагам волята и не го правя!

С течение на времето човек свиква и е по-лесно!

Успех и на Вас!



Гласувай:
7



1. apostapostoloff - Блазе ти-
22.09.2020 18:05
сега ще живееш 300 години!
цитирай
2. elizabethborislavova - браво
22.09.2020 18:36
Това е страшно вредна напитка.
цитирай
3. barin - Добре, havefun. Вредна е и добре си ...
22.09.2020 22:39
Добре, havefun. Вредна е и добре си направила. По-хубави са други газирани напитки, като например сайдер и етър, които много харесвам.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537208
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833