Постинг
19.04.2013 17:52 -
Агенцията за инвестиции рекламира България с карта без Пиринска Македонияhttp://www.mediapool.bg
Пореден гаф в рекламна кампания за популяризиране на България: Агенцията за инвестиции рекламира страната ни в световните медии с географска карта, в която липсва част от Пиринска Македония.
Един от промоционалните клипове на България обаче вече върви по CNBC и Bloomberg в Европа и Азия, както и по CNN в САЩ.
Близо 4 милиона лева е стойността на целия проект, обясниха от ведомството. Цената включва 50 реклами в печатни издания като Economist и Financial Times, интернет кампании и телевизии.
Това е първата подобна реклама, която представя България от 25 години насам, заяви пред Нова телевизия Борислав Стефанов, изпълнителен директор на агенцията.
Той е уверил, че рекламата ще бъде коригирана. Ще се търси вариант излъчването на клипа в този вид да бъде спряно до неговата промяна.
По думите му рекламният клип е съгласуван с над сто човека, между които – икономисти, финансисти, пиари.
Стефанов се възмути, че студентите в "Харвард” са приветствали появата на рекламния клип, а в България "се чудят за какво да се хванат”.
Не съм забелязал за грешката, каза Димитър Николов, директор "Общо инвестиционно обслужване" в агенцията. Той обясни, че поръчката за клипа е спечелена от консорциум, чийто екип е в Лондон.
Клипът е предизвикал десетки коментари от рода на "Сандански и Мелник ги няма", "Това клипче го е правил някой македонец 100%", " И тока един евтин, да не е той "македонски", "Като изключим "безобидната" грешка в "поокастрената" просто ей така за "fun" & "style" югозападната граница на страната и умопомрачителния "PowerPoint style" всичко е ок...".
Има и силно позитивни коментари, чиято стилистка обаче някак странно издава, че са писани или поръчани от самите разработчици: "Браво! За първи път мога да кажа, че виждам професионално направено представяне на България според всички актуални тенденции!".
Борислав Стефанов пък посочва през профила си, че картата ще бъде оправена и отбелязва, че "дотук имахме над 200 коментара на българи в чужбина, които казаха, че са горди с това че България за пръв път се рекламира в тези медии и че печатните реклами и клиповете са много хубави".
"Грешката с картата наистина е досадна, но ще се обадим на CNBC и би трябвало да я коригират бързо", посочва Стефанов.
Гафът можеше да мине и метър, ако не беше пореден. Представеното в началото на годината ново туристическо лого на страната стана обект на присмех и многобройни пародии , естетическите му качества бяха разбити от Съюза на българските художници и министъра на културата Вежди Рашидов.
За капак на всичко се оказа, че то почти не се различава от логото на Киригизстан, направено от 19-годишен младеж за малко над 500 евро и представено официално преди българското. След като първоначално то бе защитавано от създателите му и икономическото министерство, в крайна сметка беше разпоредено да бъде променено за сметка на фирмата, която получи 1.348 млн. лева за бранда, логото и съответните маркетингови проучвания.
Географски гаф беше допуснат и в новогодишното слово на президента Росен Плевнелиев, когато в съпътстващата го презентация Пампорово беше илюстрирано със снимка от Аспен.
Сн. БГНЕС
В клип, публикуван във Фейсбук профила на агенцията, не фигурират Петрич и Сандански. Няколко часа след като гафът бе разкрит и коментиран, видеото бе свалено.Един от промоционалните клипове на България обаче вече върви по CNBC и Bloomberg в Европа и Азия, както и по CNN в САЩ.
Близо 4 милиона лева е стойността на целия проект, обясниха от ведомството. Цената включва 50 реклами в печатни издания като Economist и Financial Times, интернет кампании и телевизии.
Това е първата подобна реклама, която представя България от 25 години насам, заяви пред Нова телевизия Борислав Стефанов, изпълнителен директор на агенцията.
Той е уверил, че рекламата ще бъде коригирана. Ще се търси вариант излъчването на клипа в този вид да бъде спряно до неговата промяна.
По думите му рекламният клип е съгласуван с над сто човека, между които – икономисти, финансисти, пиари.
Стефанов се възмути, че студентите в "Харвард” са приветствали появата на рекламния клип, а в България "се чудят за какво да се хванат”.
Не съм забелязал за грешката, каза Димитър Николов, директор "Общо инвестиционно обслужване" в агенцията. Той обясни, че поръчката за клипа е спечелена от консорциум, чийто екип е в Лондон.
Клипът е предизвикал десетки коментари от рода на "Сандански и Мелник ги няма", "Това клипче го е правил някой македонец 100%", " И тока един евтин, да не е той "македонски", "Като изключим "безобидната" грешка в "поокастрената" просто ей така за "fun" & "style" югозападната граница на страната и умопомрачителния "PowerPoint style" всичко е ок...".
Има и силно позитивни коментари, чиято стилистка обаче някак странно издава, че са писани или поръчани от самите разработчици: "Браво! За първи път мога да кажа, че виждам професионално направено представяне на България според всички актуални тенденции!".
Борислав Стефанов пък посочва през профила си, че картата ще бъде оправена и отбелязва, че "дотук имахме над 200 коментара на българи в чужбина, които казаха, че са горди с това че България за пръв път се рекламира в тези медии и че печатните реклами и клиповете са много хубави".
"Грешката с картата наистина е досадна, но ще се обадим на CNBC и би трябвало да я коригират бързо", посочва Стефанов.
Гафът можеше да мине и метър, ако не беше пореден. Представеното в началото на годината ново туристическо лого на страната стана обект на присмех и многобройни пародии , естетическите му качества бяха разбити от Съюза на българските художници и министъра на културата Вежди Рашидов.
За капак на всичко се оказа, че то почти не се различава от логото на Киригизстан, направено от 19-годишен младеж за малко над 500 евро и представено официално преди българското. След като първоначално то бе защитавано от създателите му и икономическото министерство, в крайна сметка беше разпоредено да бъде променено за сметка на фирмата, която получи 1.348 млн. лева за бранда, логото и съответните маркетингови проучвания.
Географски гаф беше допуснат и в новогодишното слово на президента Росен Плевнелиев, когато в съпътстващата го презентация Пампорово беше илюстрирано със снимка от Аспен.
Вълнообразно
Само 12% от Българското общество в стран...
Една лъжа на русофобията, която се повта...
Потенциална заплаха за резервациите в ту...
Една лъжа на русофобията, която се повта...
Потенциална заплаха за резервациите в ту...
Няма коментари
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69