Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2013 19:51 - Една история с днешна дата - по-добре е да сме от малцинството Автор: leonleonovpom
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една история с днешна дата - по-добре е да сме от малцинството     Все пак ще опиша накратко случая
Дъщеря ни се разболя. Докато считахме, че е летен вирус и ще се оправи с подръчни средства, изведнаж състоянието и рязко се влоши, до такава степен, че не можеше да стане и да я преместим.
Обърнахме се към 112 за бърза помощ-отначало жена ми и след несполуката й и аз.
Подложени бяхме на кръстосан разпит до такава степен, че аз сериозно си помислих да не са ни свързали с полицейски следовател и попитах директно госпожата отсреща медицинско лице ли е или инспектор.
Потвърди,че е медик и отсече, че след като дъщерята не е инвалид, може сама да се предвижи!
И затвори телефона
Докато обмисляхме как да я настаним в кола, след като тя не можеше да седне, звънна телефонът. Обади се човекът ,който ни свърза първоначално, каза да останем на линията, защото жената ,която ни е затворила телефона, ще ни потърси.
БЕЗКРАЙНО  съм благодарен на този ЧОВЕК!
След 25 минути колата наистина дойде, въпреки че обмисляхме вече вариант да не ги чакаме.
Бяхме загубили много време, а в болницата ,докато се оправим, щяхме да загубим още.
Няма да досаждам повече, нямам забележки към лекарката, която дойде, нито към лекарите, които поеха дъщерята.
Благодарен съм им!
Същият ден в градинката до пощата, на 50 метра от нас, която е сборище на роми, занимаващи се основно с проституция и кражби на една, да я наречем ромка и прилошава, вероятно от лепилото което дишат постоянно.
Но да допуснем, че има друга сериозна причина.
Обадили са се на бърза помощ.
Колата според свидетели, без никакви проблеми, дошла за малко повече от пет минути!
Добре , хуманно е, но на мен ми се струва, че този хуманизъм при нас, в началото поне отсъстваше
Въпреки, че сме потърпевши, дано да е само инцидент!



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19847455
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930