Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 12:14 - Вижте писмото на убиеца на банкерката Любомир Симеонов http://www.mignews.info
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
0



  Пълният текст е писан в затворническата килия image image      

- Искате обществен отзвук по случая. За това, че убихте човек. Защо?

- Хората са се вторачили в управлението на страната, а не виждат реалните пречки. В едно интервю Левон Хапарцумян беше казал: ,,За съжаление злоупотребата със служебно положение в България е национален спорт.” Когато в нашата държава има високо платени, алчни “бели якички”, които не спазват собствените си правила, а променят правилата на другите с цел лично облагодетелстване. Държавата ни няма да върви напред, икономиката ни ще продължава да се руши, а хората в България ще стават по-бедни.

- Представяте се като жертва на банковата система. Обяснете ни какво се случи, за да стигнете до планиране на убийство?

- В никакъв случай не съм жертва на банковата система. Жертва съм на шепа високопоставени банкови чиновници, които са разработили отлична схема за изнудване на хора с добър бизнес. Тези “бели якички” не са банковата система. След Ротшийлд хората не са измислили по-добро от банките…..

Това, което се случи е голяма материя и е цял роман. Има преписки до: Президентство, Министерство на икономиката, Комисия за защита на конкуренцията, Върховна прокуратура, Икономическа полиция, Парламент. Но с две думи: Сключих договор с ДФЗ за изпълнение на инвестиционен проект по мярка 123 за развитие на селските райони на стойност 2 200 000 лева, одобрени разходи 1 800 000 лева, и субсидия от 900 хиляди лева, с разкриване на 27 работни места до първата година и общо 44 работни места до 2018 година. Сезонни работници от 250 към момента, до 1000 през 2018 г.

От 2010 г. ме мамиха и когато подписах договора ми поставиха условие да сменя строителната компания, с която имах подписан договор и бе утвърдена от ОФЗ. Отказах им и всичко се промени. Няма наша фирма, няма проект. Четирима високо поставени служители от юли-септември 2012 година ми заявиха : “Ще те фалираме!” пред свидетели.

Ще се опитам в скоро време чрез адвокатите си да ви изпратя цялата преписка, както и вътрешна банкова информация от тяхната система, за да видите за каква фирма става дума. 10- 15 дни преди да подпиша договора с ДФЗ ме молят да отида в Карнобат да ме представят на Паскуале Джамбои, директор банкиране на дребно на УКБ, като най- голямата им фирма в категорията им “малки и средни предприятия”, който ме поздравява и казва: “Г-н Симеонов, нека да продължим да бъдем добри партньори”.

- Разкажете за целия процес на искане на кредити, теглене на кредити, за бизнеса ви и защо не вие, а банката е виновна за неблагополучието ви?

- До момента на моя отказ да сменя строителната компания, юни 2012 “Ветоника” ЕООД не е имало отказ за кредит, потрябват ли ни пари искаме и получаваме, връщаме и пак искаме –получаваме. EBIDATA /финансов показател, който показва платежоспособността на дружеството/ – изчислен 2010,2011, 2012 година (на ниво филиал, регион и централа) показва, че фирмата може да обслужва кредитна експозиция над 4 000 000 лева, но когато те лъжат и сменят правилата, паричните потоци се “счупват”, рухват. Разходите на проекта август 2011 – февруари 2012 са 100 хиляди лева, а общо надминават 150 хиляди лева. Това нямаше да е проблем, ако не бяха предприели действие да ме водят към фалит.

- Какво се случва, когато се спре финансирането на фирма, община, държава?

- Как се спира бърз влак с внезапна спирачка.

- Защо убихте директорката на клона на банката, от която сте искали кредит? Тя ли е виновникът за вашето неблагополучие? В кой момент решихте, че трябва да извършите убийство? Как го решихте?

- Има недоразумение. Аз не съм стрелял по директора, който обслужва фирмата. Фирмата се обслужва от клона в Карнобат, но директора Таня Колева е подставено лице на играчите от схемата.Основните играчи, които аз съм установил: Павлинка Йовчева – регионален директор, Бургас, Веселин Желев – бивш директор на Карнобат, Екатерина Кирилова – Директор маркетинг в централата на УКБ. Техни изпълнители са: Христина Кацарова – Уникредит Карнобат, Станка Атанасова – Уникредит Бургас, Димитър Пенев – от централата на банката. Павлинка Йовчева е с голяма власт без да носи отговорност. Тази жена е разплакала много хора заедно с Веселин Желев

- В кой момент решихте,че трябва да извършите убийство? Как го решихте?

- Много трудно се взема такова решение. Борил съм се със себе си да не го правя, но за съжаление, не успях. Такива хора нанасят сериозни вреди на обществото и държавата.

- Откъде намерихте оръжие?

- Стана случайно. Бях за 2 дни на Павел баня. Двама роми ми предложиха ножове и аз се пошегувах, че ако продават автомат, ще го купя. Те казаха, че автомат не могат, но пистолет – могат. Единият остана при мен, а другият след няколко минути го донесе.

- В момента общественото мнение се обръща в необичайна посока – като от убиец Ви превръща едва ли не в герой. Вие като какъв се представяте?

- В никакъв случай не се приемам като герой. Това е абсурдно. Имам самочувствието на човек, който умее и знае как да работи. От 2005 до 2011 година доведох фирмата до положение да доставям стоката си в 8 европейските държави, и в Швейцария и Турция. В условията на криза всяка година вдигах нетните приходи от продажба. Не съм допускал съкращението на нито едно работно място / не коментирам 2012 година, когато започнах да воювам с “белите якички”/. С кризата се справях много добре, но на два фронта е трудно и пак не съкратих човек, но падна оборота. От 2007 до 2011 съм инвестирал 600 хил. лева в бизнеса. Имам социална политика: Почивка и рехабилитация на служителите, плащам обучението на служителите, застраховки на служителите – 20 хил. лв., застраховка живот – 500 лв., оперативно лечение, 50 лв. на ден болнично лечение, благотворителност. Не съм длъжен да го правя, но са ми такива разбиранията.

- Каква присъда искате и каква присъда очаквате?

- Не съм мислил по въпроса. Аз съм на 57 години. За такова деяние наказанието е голямо.

- Какво казвате на семейството и на децата на убитата? Помислихте ли за тях преди да я убиете?

- Мислил съм за много неща, както за нейните деца, както и за децата, които са пострадали от нейната злоупотреба с власт. Нека бъдат силни.

- Кой е виновен за да се стигне до това?

- Сезирах централата на банката, институциите, които вече казах. Изпратих нотариална покана до изпълнителния директор Левон Хампарцумян за сгрешените и порочни договори , които имам с тях и конфликта на интереси с точна информация. „Клиентска удовлетвореност” на банката връща отговор: “Вие сте важен клиент за нас, нека бъдем добри партньори! ” и в същото време ми вадят изпълнителен лист в нарушение на БНБ. Наех юридическа компания, ангажира се БСК /българска стопанска камара/ да водят преговори за изграждане на недоразумението. Липсата на комуникация и преговори доведе до този край.

- Опитвате се да представите убийството като убийство с кауза и едва ли не обръщение към нацията – каква точно е каузата ви? 

- Повтарям се. Докато има платени, алчни бели якички, които умишлено с цел лично облагодетелстване закопават злонамерено бизнес, държава и икономика, няма да се оправят и хората ще страдат. БОРБАТА С ТЯХ Е ТРУДНА.

- А на Вашите близки и семейство какво казвате?

- Моите синове са силни. Нека подкрепят майка си.

- А ако всеки, който не може да си изплаща кредита действа като Вас?

- Кой е казал, че не могат да плащам. Не искаха да ми дадат възможност. Хипотетично казано – ако днес почна да работя, до 5-6 месеца дружеството ще стане каквото беше. Войната е голяма. Имам да давам пари, но имам да вземам повече. Това, дето го пишат, не отговаря на истината. Не е точен въпросът. Банкерите ме лъжеха и подвеждаха, нарушиха собствените си правила – финансовите правила.

- Какво казвате на големите банкови директори, на собствениците на банката?

- Много неща бих им казал, но първото нещо е кадровата политика. Вземете пример от въоръжените сили. Ротация на 5 години на възловите длъжности, за да не се допуска да се корумпират, да не се допуска да стават зависими.

- А на обикновените хора, които се чудят дали да не теглят кредит тия дни?

- Кредитите не са лошо нещо, ако можете да си го позволите. Но много внимавайте с договорите. Ако подпишете грешен договор, го отнасяте. Ако подпишете договор, който е във вреда на банката и ако няма комуникация – пак вие го отнасяте, както в моя случай.

П.П. По всичките ви въпроси имам много какво да кажа….




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19831124
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930