Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 19:37 - В затвора съм по поръчка на Цветанов! Posted by ANONYMOUS BULGARIA
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 2876 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.10.2013 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В затвора съм по поръчка на Цветанов!
image

Валентин Янев – Бореца

Това е разказа на един човек, който в последните няколко години по „професия” е „подсъдим” , а неговият дом е Софийски централен затвор. История на един човек, чието име фигурира във всички акции на МВР. В разказа си без грам притеснение той хвърля обвинения срещу ГДБОП, МВР, Прокуратурата и бившия вътрешен министър Цветан Цветанов ! В разговора ни случайно попаднаха и имената на Бойко Борисов и Алексей Петров, а той за първи път публично разкрива каква е връзката помежду им .

Разказът му е поредното доказателство за полицейщината и натиска налаган от ГЕРБ чрез държавните структури на органите на реда. Каква е връзката между всички акции на МВР, защо по – голяма част от подсъдимите са на свобода и кой стои зад всички неразкрити убийства, отвличания и грабежи в страната ? Какво е общото на Бореца с Алексей Петров и „битката” за власт между бизнесмена и бившия премиер на стрaната Бойко Борисов ? На кого служи службата ГДБОП, за обвиненията, престъпленията и наркотиците – Валентин Янев проговаря !

Кой е той ?

Валентин Янев по прякор Бореца – семеен с две деца. Живее в Драгалевци.

Името му доста често в годините може да бъде видяно в хрониките на подземния свят. Срещу него се повдигани много обвинения, но до присъда така и не се стига ! До скоро беше обвиняем за рекет и заплаха за убийство след скандална операция “Р.А.Л.И.Ц.А.”.

Напомням само, че специализираната операция известна за всички Р.А.Л.И.Ц.А. се случва по времето на бившия вътрешен министър Цветан Цветанов, а името Р.А.Л.И.Ц.А. идва от името на съдийката, която пуска Янев на свобода – Ралица Манолова . Това е първата акция, която носи името на съдия !

Бореца е сочен и за един от лидерите на “Новите килъри”,обвинен за убийството на Джиджи и на още две лица !

Валентин Янев – Бореца : На практика по – големите ми неприятности са свързани с нашумелите отвличания през последните години, като по конкретно…със сина на Катрин Маркова – Джорджо. Става въпрос за зимата на 2008 – а, аз бях със семейството ми в Италия, когато мои приятели ми се обадиха да ми кажат за предположенията на Катрин, че аз стоя зад отвличането на синът и. Което в по – късен етап от време се доказа, че не е така и тя лично няколко пъти ми се извини !

image

Катрин Маркова

Синът на Катрин Маркова и покойният бизнесмен Иво Марков – Сиджима – 15 годишния Джорджо, беше отвлечен някъде в средата на март 2008 година. Детето е било нападнато и натъпкано в джип БМВ пред дома си на бул. „България ” в столичният квартал Белите брези. Сочени тогава за отвличането на момчето са именно групата на „Наглите”.

image

Джроджо с майка си – Катрин Маркова

От задържаните в акцията на МВР „Наглите” Янев твърди, че познава няколко : Йосиф Йосифов – Йожко , с който е израснал в детството и Прокопи Прокопиев с който излежавал присъда в затвора през 90 – те. До разкриване на групата се стига когато Валентин Михайлов – Ихтиманския дава показания срещу групата. В разказа си Янев разказва как в началото умишлено до името Валентин Михайлов са добавяли прекора Бореца и са слагали негова снимка, като уточни , че след време грешката е била коригирана. След самопризнанията на задържанието обвиненията срещу Янев отпадат.

Първият слбъсък със закона на Валентин Янев е през 1995 година , когато той е осъден на 5 години лишаване от свобода за кражба на лек автомобил.Точно тогава приключват и посещенията му в полицията, прокуратурата и т.н. До преди няколко години …! За живота след затвора, тежките години на прехода , започването на ново начало и подкрепата на близките …

image

Валентин Михайлов – Ихтиманския

image

Йожко

image

Прокопи

Валентин Янев – Бореца: Излежах си присъдата и приключих с тези неща. Дядо ми притежаваше няколко апетитни имота, той ми помогна човека даде ми значителна сума, да стартирам бизнес…Имах фирма за недвижими имоти, имам и тази фирма – настоящата, по която ме осъдиха, тя също още в началото имаше добър старт и заразвивахме качествена дейност, изобщо занимавах се все с такива неща от този род, неща, които по никакъв начин не са свързани с каквото и да било престъпление или изобщо по какъвто и да било начин свързани с подземния свят…”.

18 години по – късно Янев получава същата присъда – 5 години лишаване от свобода, но този път за рекет ! Една и съща присъда, две различни провинения , две различни инстанции ! За новата присъда и обвинения :

Валентин Янев – Бореца : „….Имайки в предвид споменатата сума , ( 3 800 лева – сумата за която изнудвал съдружника си, )дори да не се ангажира всеки, е така просто страничен наблюдател може да му стане ясно колко достоверно може да бъде човек , който е придобил през последните 2 години една значителна сума , каквато е 230 000 евро, става въпрос за мен, аз имам реализирана печалба …дали бих си направил труда да ходя да изнудвам някого за подобна сума. То само по себе си е абсурдно ! Още повече в рамките на делото се съдържа достатъчно информация за да се разбере, че аз също съм част от тази фирма – аз имам 30% участие, но тази фирма на мен като участие тя ми струва и ми дължи 21 600 лева ПЛЮС тази сума, която аз не съм изсмукал от пръстите си и да я изчисля.

От СРС-та става ясно защо съм поискал тази сума и как съм го направил…Не съм го изнудвал, казах когато може и ако може да е в организирано бъдеще, за да мога да прекратя участието си и дейността си в тази фирма. Всички знаем какво е рекет, да отидеш да искаш от някой нещо, който по никакъв начин нищо не ти дължи и по никакъв начин не сте свързани – в моя случай това НЕ Е РЕКЕТ !

Не мога да си обясня и защо гражданско дело каквото е моето се гледа в тоя съд (Специализирания наказателен съд), но като се замисля, знам отговора – Причината да съм в този съд е по настояване на бившия министър Цветан Цветанов и за това, че се казвам Валентин Янев !.

Присъдата!

„Днес, 20.09.2013 година,

В Спезиализирания наказателен съд приключи НОХД 508/2013 година водено срещу В.С.Я.. Подсъдимият В.С.Я. беше признат за виновен от 4 съствав на

Спезиализирания наказателен съд, като му беше наложени наказание „Лишаване от свобода” за срок от 5 години, при първоначален строг режим на изтърпяване, за извършено престъпление по чл.214, ал.2, т.1, вр. Чл.213 а, ал.2, т.1 и т.3., пр.1 от НК .

По повдигнатото обвинение за извършване на престъпление по чл.144,ал.3, вр. Ал.3, вр. Ал. 1, вр. Чл. 26, ал.1 от НК, В.С.Я. беше оправдан !”.

Причината делото срещу Янев да бъде гледано в този съд не е ясна ! Според закона в Специализирания наказателен съд се гледат дела в следните случаи:

Глава тридесет и първа „а”

Особени правила за разглеждане на дела, подсъдни на специализираните наказателни съдилища

Дела , подсъдни на специализиран наказателен съд

„Чл. 411а. (1) На специализирания наказателен съд са подсъдни дела за престъпление по:

Глава 1 от НК ; по чл. 142; чл. 142а ; чл. 159а – чл. 159 в; чл. 202,ал.2,т.3,чл.212,ал.3; чл.253,чл. 253а – чл.253 б; чл.321,чл. 321а от Наказателния кодекс, както и престъпление по поръчение или в изпълнение на решение на организирана престъпна група.”

Валентин Янев е осъден по чл. 214,ал.2, т.3, вр. Чл.213 а,ал. 2,т,1 и т.3, пр.1 от НК

А чл.214 , ал.2,т.1.вр. чл.213а,ал.2 , т.1, пр. 1 от НК гласи:

Отказа на прокурора на образува досъдебно производвсто

Чл.213. (1) Прокурорът може да откаже да образува досъдебно производство, за което да уведомява пострадалния или неговите наследници, ощетеното юридическо лице и лицето направило съобщението

(2) По свой начин или по жалба на лицата по ал.1 прокурор от по – горестоящата прокуратура може да отмени постановлението по ал.1 и да разпореди образуването на досъдебно производство и започване на разследване

Съдържание на акта за образуване на досъдебно производство

Чл. 214 (1) Когато досъдебното производство се образува с постановление на прокурора, в постановлението се посочват: датата и мястото на съставянето му;органът, който го съставя,законният повод и данните въз основа на които се образува досъдебно производство, и органът, който да извърши разследването.

(2) Когато досъдебното производство се образува по реда на чл. 212, ал.2 , освен обстоятелствата по чл. 129 в протокола за първото действие по разследването се посочват законовия подов и данните за извършеното престъпление

Съдия по делото от 4 състав е Велислава Ангелова.

На въпроса ми защо точно той, с какво толкова е „заслужил” вниманието на органите на реда той не се поколеба да отговори ! Но в отговора му имаше и едно обвинение, обвинение срещу ГДБОП , че това е новото името на старото „Държавна сигурност”които скалъпват обвинения, а получат ли отказ, разпитвания бива убиван, точно такъв пример даде Бореца с Пламен Куцаров!

Валентин Янев – Бореца : „Всичко започна малко преди да застъпи ГЕРБ , но по тяхно време нали вече съвсем се засилиха и учестиха проблемите и неприятностите, тъй като те толерираха една полицейска клика – имам в предвид висшите органи на ГДБОП, а именно конкретно трима от тях : Флоров, Цоновски и Монов, като през 2008 – а един от тях имаше неприятности в случай, в който пак бе свързан по един или друг начин с мен, а именно става въпрос за Пламен Куцаров, доста нашумял случай беше тогава, днес все още се коментира.

Пламен Куцаров тогава бе въвлечен , както и аз и коментиран във връзка със случай на отвличането на Кирил Цигането. Тогава Пламен беше задържан, съответно разпитван и убит в ГДБОП по жесток начин – удушен като животно. С две думи за него – Пламен…много добро момче, никога не е имал никакви проблеми с полицията и през целия си съзнателен живот работеше с братята си и с баща си заваряваха алуминиеви парамети. Общо взето с това се препитаваха, единствено лоша шега най – вероятно му изигра поснанството му с мен, това познанство му костваше живота!

image

Пламен Куцаров

image

По късно научавам на какви жестокости са го подлагали, опитвали са се всячески да го изнудват, да лъжесвидетелства, да каже, че аз съм въвлечен в това въпросно отвличане, но явно не са успели да го пречупят и да го накарат да направи нещо такова. След това уволниха целия състав на ГДБОП, включително и този господин Йордан Монов, но по някакъв начин след това е бил възтановен и от там на сетне след всяко едно отвличане винаги аз съм присъствал в черния списък на заподозрените. И така до 2009-а , ноември месец, тогава вече бяха на власт ГЕРБ,тогава вече бяха дадени много сериози правомощия на въпросната агенция – ГДБОП.”

Кирил Божилов – по прякор Цигането. Въпреки прякора си, Кирил не е от ромски произход. Кирил, баща му Александър Божилов и кзвестният в криминалните среди Ивайло Георгиев – Пифа имали общ бизнес за внос на коли. На 31 октомври 2006 пред бл. 429 Пифа и Александър се скарали, при което Пифа изадил пистолет и застрелял съдржника си. Избягал и се скрил, а по – късно се предава на полицията, но бил пуснат от ареста. Според Люлинските клюки Цигането се заклел, че ще отмъсти за смъртта на баща си. „Вероятно е бил отвлечен за да се осуети вендетата” – смятат негови познати. За Киро Цигането е платен откуп от 100 000 лева, които незнайно как са отмъкнати пред очите на полицията.

На 21 януари 2009 година е задържан Пламен Куцаров – Куцара, за когото се смятало, че е водел преговорите за откупа с близките на Киро.

Възникват въпроси : На кого служи всъщност службата ГДБОП ?

Според сведения на съдебната експертиза смъртта на Куцаров е настъпила в следствие на задушаване. Тогава адвоката му Тодор Апостолов изказа съмнения, че е бил задушен с плътно нахлупена качулка на главата, но според данните на съдебни лекари до смъртта му се е стиганло заради позата му – той бил накаран да седне в микробуса с наведена глава, с качулка и ръце вързани с белезници. Точната причина за смъртта му е описана като : „позиционна асфисия”.Точно на следващия ден – 22 януари в „Люлин” бе разстрелян в мерцедеса си Йордан Цонков – Джиджи .Веднага след смъртта на Куцаров прокуратурата образува досъдебно производство, а вътрешния министър Цветанов започва без каквито и да било обяснения дисциплинарни производства срещу 8 служители на ГДБОП. Остранени бяха Атанас Димитров – началник на отдел „Контратрероризъм” , комисар Петър Владимиров – шеф на Дирекция „Противодействие на организираната и тежката престъпност” както и заместникът му главен инспектор Калин Михов. – те бяха наказани с порицание за срок от една година !

Подобни мероприятия за прочистване в системата на МВР не се бяха случвали отдавна или по – точно от предишно убийство, извършено от служители на ГДБОП, а именно това на Чората. Тук е момента и да припомним, че точно от ГДБОП започнаха тежките корупционни скандали довели до оставката на Румен Петков.

Тези и много други прецеденти са абсолютно недопустими за една нормална страна, но пораждат въпроса що за служба е ГДБОП и дали наистина работи срещу организираната престъпност или просто е нейн публичен филиал ?

След смъртта на Чората антимафиотите твърдяха, че е починал от инфкаркт, а наказани за смъртта му имаше чак когато роднините му закараха ковчега му пред благоевградското РПУ за да видят медиите как този инфкаркт има особени симптоми – като дупки в черепа на пример. Тогава се оказа, че неговите убийци са негови длъжници, а Чората се е занимавал с лихварство.

Други факти:

Седмица преди смъртта на Чората друг арестант намира смъртта си в арест на МВР. И този път бе лансирана прословутата и обичайна версия на служителите на реда – инфаркт. Неколцина от десетките арестувани покрай протеста от януари обаче твърдяха съвсем друго.

Валентин Янев – Бореца : „Бойко Борисов и Алексей Петров си мерят патките – водят отдавна някаква милиционерка битка !

Не е тайна за никога, че Бойко Борисов и Алексей Петров се познават отдавна, водят някаква война такава, милиционерска помежду си, че си мерят патките по някакъв начин, но за мое нещастие, аз познавам Антон Петров – Хаместера – (връзката на Янев с Алексей Петров) в негово лице не виждах престъпника, който го издокарваха – той е съвсем обикновен книжен плъх, познавам го по отношение на това, че той правеше застраховки, оценяваше щети, казваше коя и как да се плати и такива некви, в такава светлина го познавам. Познавах и жена му, познавахме и децата си, ходили сме на море, излизали сме заедно, тренирали сме заедно – това е!

image

Алексей Петров – Трактора

Но това не беше достатъчно, явно на някой болен мозък от тая групичка му е хрумнало да си сътвори нова група , която да бъде свързана по някакъв начин с Алексей Петров . Правени са и преди такива опити и сега продължават да се правят ! И понеже аз се познавам с Антон , някой реши като екзотична подправка ако мога така да се изразя да ми добави и Алексей!”

Поредния арест и поредното обвинение срещу Янев не се бавят ! На семеен празник в столично заведение той за първи път научава за поредното престъпление, което според антимафиотите е извършил!

С моето семейство и с едни приятели празнувахме по някакъв повод и гледам по новините как видите ли съм бил извършил екзекуцията на две момчета, които с ръка на сърцето аз мога да твърдя , че никога през живота си не съм виждал.

Помислих си, че това е поредната клюка, измислица, защото по времето на ГЕРБ клюките и действителността се бяха срастнали и изобщо никой не си беше направил труда на отиде на адреса ми , да ме потърси, да ми изпрати призовка или каквото и да било в нормална форма, така както се процедира обикновено !Аз не се крия – спираха ме от КАТ, пускаха ме, изобщо никой по никакъв начин не е дал да се разбере, че ме издирват !И както си седяхме на масата, така и нахлуха една солидна групичка от маскирани, задържаха ме и ме прибраха и така 2 месеца ! През тези 2 месеца, никой не си направи труда да ми направи разпознаване, въпреки, че аз настоявах за очна ставка много пъти. Два месеца след задържането ми все пак това се случи, стана ясно, че нямам нищо общо с цялата тая работа. Пуснаха под гаранция – 10 000 лева !

Точно 4 дни след това се появява ново обвинение, съответно аз разбирам за него в Софийско градско управление, отивам там по призовка за разпит, предполагайки, че е нещо свързано с всичките тия предишни случаи и явявам се аз и се оказа, че не съм познал. Този път е нещо съвсем различно ! Бях тогава с адвоката си Валя Траянова , ходихме при някакъв дознател и дълго време не можаха да намерят хора , които да поставят с мен за рапознаването. Аз започнах да настоявам да ми напишат нова призовка за утрешния ден , защото вече искам да се прибера в къщи и не виждах какъв е проблема, е да ама не…. Дознателя вече толкова много се беше притеснил, че се изпусна пред мен и адвокатката и каза на един, който влезе вътре при него: „Е добре де, ами ако не го познае, кво правим ?”, на което аз реагирах много остро. По – късно разбирам, че е имало посещение на г-н Кокинов, който посещава Мартин Първанов – Лудия в затвора и го убеждава да свидетелства срещу мен!

Прокуратурата два пъти се самосезира да му бъдат повдигнати обвинения за разспространение на наркотици, защото той сам си признава, че е участник в такава група. И този човек на мен ми е свидетел ? !

Мартин Първанов – Лудия е прострелян на 29 ноември 2007 година около 19 : 30 часа пред търговски център Mall of Sofia на булевард „Стамболийски ”.

Мартин Първанов по прякор Лудия има дълго криминално минало – разпространение на наркотици в района, замесен е в грабежи и инудвания . Живее недалеч от мястото на инцидента. Роден е на 16 август 1970 . Едноличен собственик е на фирма „ЗАР – МАРТИН ПЪРВАНОВ” ЕТ, работеща в сферата на търговията на дребно в неспециализирани магазини с разнообразни стоки.

На 31 август 2002 г. Илиян Варсанов и Мартин Първанов – Лудия и още няколко души нахлуват в заведение в кв. „Стрелбище” , където пребиват Христо Георгиев – Хаместера и му отмъкват сумата от 1 500 евро, както и мобилен телефон.

На 22 април 2004 г. Софийски градки съд дава ход на делото срещу Илиян Варсанов и Мартин Първанов – Лудия по обвинение за грабеж, придружен с опит за убийство .

На заседанието присъства и Христо Георгиев – Хамстера, който в показанията заявява, че не си спомня да е виждал между хората , които са го били Мартин Първанов – Лудия.

На 16 май 2007 г. Софийски градки съд оправдава Мартин Първанов.

Точно две години и осем месеца по – късно Мартин Лудия сочи за виновен за покошението срещу него Валентин Янев – Бореца , срещу когото се повдигат моментално обвинения !

Мартин Първанов – Лудия твърди, че никога не е виждал през живота си Бореца, но го познал случайно от снимката му във вестник и сигнализирал веднага на органите на реда.

Тук версиите на Лудия и Бореца се разминават, само с едно изключение връзката между двамата се оказва Коце Ламята, известен покрай аферите си с поп – фолк певецът Азис.

–>

image

image

Азис и Коце Ламята в столични заведения

Валентин Янев – Бореца:Две години и осем месеца след стрелбата , аз твърдя , че го познавам, виждал съм го с Коце Ламята сме седели на една маса, той го довлече от някъде, малко преди стрелбата, така, че… Всички други около него признават, че са ме виждали с него , само той не ме бил видял. Страшна глупост. Аз самия бях прострелян тогава и се движех с помощта на две момчета, които ме подпираха, ходех и с патерици тогава!

Въпреки твърденята на Бореца, Лудия продължава да дава интервюта в обществото, където твърди, че именно Валентин Янев е неговия екзекутор.

Историята започва да се разплита по време на делото, когато Лудия дава своите показания пред съда и сочения за стрелец Янев !

Валентин Янев – Бореца:Значи той много драматично може да разкаже нещо, важно е какво каза в залата ! Най – вече той сега е набрал скорост, продава наркотици, предполагам , че сделката включва да го пооставят малко в района да се поразиграва, както и прави, но нека не говорим за наркотиците, защото на всички ни е ясно, че това става амо и единствено с подкрепата на отдел „Наркотици” в определения район. Даже мога да изброя по именно дилърите му..

Намерете делото и вижте какви глупости говори и как си противоречи ! Първо, аз доказах със лекари и експертизи, че по време на стрелбата срещу Мартин, че съм бил трудно подвижен.Колкото до твърденията му, че експертизата ми е фалшива – не е така, тогава стана объркване с подписите – вместо да се подпише завеждаш отделението се подписачовекът, който ме опирира – Наско Къцаров – детски херург от „Пирогов Другото, което тогава Мартин каза , че видял човека срещу него да вади пистолет, когато той бил на 10 метра от него и въпреки всичко е продължил да ходи срещу него ! Представяш ли си!

Първата нормална човешка реакция на всеки , срещу когота извадят оръжие е, а аз знам това, защото и по мен е стреляно, е да се обърне и да хукне да търси път за бягство!

Той твърди, че било осветено от някакви прожектори и видял лицето на стрелеца в отражение на витрина !Значи това вече втори път се разминава и трети път – накараха го в съда да застане така спрямо стрелеца когато е спрял срещу него и го е видял и той застава с гръб към мен ! И съдийката му казва е добре де г-н Първанов вие как успяхте с гърба си да видите , че стреца е именно Валентин и че той е насочил пистолет срещу вас, а той вече съвсем се оплете и нищо не можа да каже!

Това е версията, на Валентин Янев по този случай. До момента тя никъде не беше отразена, от нито една медия ! Делото оневинява Янев и историята приключва , но само тази история ! А неговите са доста и той не пести нищо ! Истините винаги са няколко, а коя е истинската никой не може да знае на 100 % .

Връщам Валентин за темата със наркотиците и дилърите на Лудия, които щеше да ми изброи поименно – каза само едно първо име – Краси, а останалите запази за себе си. Ако предположим дори за миг, че полицията от отдел „Наркотици” и Прокуратурата сключват сделки с хора от нарко бизнеса и ги толерират то означава, че престъпността не е някъде другаде, а сред тези които сме избрали да низащитават и пазят от престъпници ! Ако мога така да се изразя, защото Невинен до доказване на противното е демократичният закон!

За СРС – та и Вальо Бореца!

image

Ами в тия СРС – та се съдържат неща от делото с Любо Гребеца. Значи Данчо Релето разкрива, местонахождението на два трупа – тези на Сапата и Кунгфутои – разказва как Любо ги е убил, от къде ги е прострелял. При разпитите на Любо (Гребеца) той започва да бъде притискан от Калин Георгиев , Бойко Найденов и Валентин Цоновски и по- късно и Флоров – карат го да каже, че извършителя не е той, а съм аз ! От тези СРС – та става ясно, че той твърди, че това не е така, но те стигат до там, че му обясняват как най – вероятно мен са ми били били една лопата в Гърция, че съм умрял и най – вероятно никога повече няма да ме види ! И дори щели да хвърлят мое ДНК – а за да потвърдят подобно твърдение!

image

Къде можем да открием въпросните СРС – та, кой ги е преслушал и защо те не са обществено достояние, Янев отговори оклончиво – Причината те да не са публично достояние не е ясна нито за него нито за някой друг, но те са били преслушвани няколко пъти от адвокат Валя Траянова .В този си открит разговор, защочнахме да си говорим пряко за тогавашната власт и съда и точно по този повод Янев хвърли съмнения колко независим е българският съд и прокуратура.

Дори в заседание Бисер Кирилов – защото той ми е по всички дела, делото за Мартин (Мартин Първанов – Лудия) обеща, че ще го приключи, а го приключи едва година и нещо след като обеща ! Той самия си го призна и в зала, щото аз го провокирах в заседание, лятото на 2012 – а , малко преди да ме обвинят на практика , че го притискат от горе ! Записи от делото могат да се изискат и да се види как Бисер Кирилов си признава, че има натиск от горе, ама само по това дело каза, не по другите, което сам можеш да разбереш колко…

От всичко казано до тук от Валентин Янев – Бореца разбрах едно : едно старо правителство, което лично е водело война „милиционерска” , двама „лидери” са мерили достойнствата си по някакъв начин , война за власт и пари, единия с много пари, другия с власт над държавата – делба на големия „пазар” . Валентин има само една версия защо той, защото след предложението към него да свидетелства срещу Алексей Петров и отказа, който прави си вкарва автогол . В една едно състезание, в което той дори не е участник ! Кой, защо и какви интереси защитава, връзката между Бойко Борисов, Цветан Цветанов и битката срещу Алексей Петров ….

Валентин Янев – Бореца : Познавам Бойко Борисов лично, но нямам никакви отношение с него, Цветанов пък въобще – тоя лакей съм го виждал как седи прав само насреща ми и нищо повече ! Нямам никакви контакти с тия хора, но нали въпреки, че аз ги познавам сещай се сам в каква светлина мога да ги познавам … ! Но мисълта ми е , че аз по никакъв начин не съм навързан с тия хора !

Връзката ми към Алексей е Антон ! (Антон Петров)

Получавал съм предложения от Йордан Монов в института по психология на МВР, когато поисках да бъда подложен на детектор на лъжата. Той започна да ме тласка в тая посока, казва ми така , слушай, значи към теб нямаме кой знае какви претенции, помниш там какво стана с Пламен Куцаров, той още малко и щеше да каже, че си ти …. Тогава взе да ме уговаря, да ми предлага да кажа, да говоря за Алексей Петров, а аз му обясних, че не го познавам тоя човек ! Нали виждал съм го, знам кой е , но не го познавам ! Няма нищо, няма проблем, знаеш как се случват при нас нещата, ще ти осигуриме… споменаха конкретна сума пари, която никак не е малка! Ще ти осигуриме месечен доход, знаем че живееш на широко, имаш висок стандарт на живот, ще осигуриме и теб и семейството ти, ще те заведем където искаш в чужбина, ще сменим самоличността ти – имаме нова програма, която работи доста успешно и некви е такива простотии ! Това беше първия път когато опитаха и дадоха да се разбере защо аз!

Оказва се, че според думите на вече осъдения на първа инстанция Валентин, по времето на ГЕРБ прокуратурата и полицията са помагали на конкретни фигури заемащи важни държавни постове да отстраняват пречките по пътя им ! Според статии на чужди медии от преди няколко години лидера на ПП ГЕРБ – Бойко Борисов е част от трафика на наркотици през Ирак и други арабски страни, както и е толерирал контрабандата на цигари в страната ! И ако предположим, че отдел „Наркотици” спомага разпространението им по райони, то по същата тази логика можем да предположим, че и твърденята от преди няколко години срещу Бойко Борисов са верни ! Нещата се оказват доста навързани, а за всяко нещо Валентин има своето обяснение!

В разговора ни той призова новият вътрешен министър и Главния Прокурор на страната да изискват въпросните СРС – та и да направят пълна ревизия на бившото управление в този сектор, за да могат сами да се убедят как са се правили всички акции, с каква цел и как са изнудвани и убивани хора от органите на реда!

В разговора ни беше намесено и името на Михаил Наумов – Шеф на сектор

Убийства”

В Главна Дирекция „Криминална полиция”.

Наумов е човек, заемащ висок пост в отдел „Убийства” в Софийско градско управление, именно на него дължа в кавички тези разкрития и това разследване . Михаил го познавам от доста отдавна, той е 1 година по – голям от мен , учили сме в едно и също училище – той беше класик, а аз свободняк ! След време сме се срещали в Софийско градско , виждал съм го няколко пъти. Дори сме се борили заедно, е тука има една зала по самба и джудо. Той пие от сутринта една водка и е много амбициозен кариерист, но в същото време е и толкова некадърен , както си личи и в делото ! Мога да дам веднага един пример колко е компетентен : Как така един човек, който е умрял през 2004 – а е казал на друг човек през 2008 – а, как аз съм убил трети човек през 2006 – а. Сам разбираш, че това само по себе си е абсурдно и това представи си някой идиот си е направил труда да го внесе в обвинителния акт !

За манипулирането на свидетели и показания от Прокуратурата и полицията Янев намесва имената на Любо Гребеца и Юрий Ваклев . Той подробно описва как органите на реда сключват сделки с обвиняеми по други дела и „опрощават” без съд и наказания извършенито от тях престъпления в замяна на показания срещу други лица ! Тук Валентин говори за свидетели по делото за убийството на Джиджи !

„…Навлизаме в темата за тези поръчкови свидетели и как се манипулират свидетели – връщам се на Любо Гребеца, за да може да се оневини неговото престъпление , а там говорим за убийство на две лица, са склонни да го оневинят и освободят от всякаква отговорност само и само да наклепят някой друг ! За да може версията тиражирана от тях да бъде вярна!

Давам и други пример с Юрий Ваклев, той има дело в момента за въоражен грабеж! От четири човека група, трима са хванати на място, четвъртия, който е тоя Юрий се укрива в продължение на 2 години ! Задържат го и веднага той става свидетел срещу мен ! И той въпреки, че се е укривал от закона цели 2 години, него са го пуснали под парична гаранция от 50 000 лева ! Другия свидетел е с операция на главата и тежък инсулт, но неговите показани са следните : Бях във Вальо в края на 2009 – а година – а Джиджи умира началото на 2009 – а – за да ми казвал там някаква информация, нещо си ! Този го доведе в нас един друг наш познат – Таци, който беше сол ташак на Джиджи ! Лакей с две думи . Той ми го доведе тоя и аз виждаш ли съм бил дал телефон на Таци, според него – той си прави заключения –да ми се обади когато види Джиджи ! Те са си били тръгнали от нас и на другия ден Джиджи бил умрял. Това го пише в обвинителния акт . Да де ама Джиджи е бил умрял преди осем месеца .”

image

Искам убийците на Джиджи да си получат заслуженето” – това се чу в залата от главния свидетел по делото срещу групата за убийства, грабежи и побоища – „Новите килъри” – Николай Генов !Съдия по делото от 8 състав на Специализирания наказателен съд е Емил Желев. След делото 7 души остават в ареста, двама под домашен арест и двама на свобода срещу 2 000 лева парична гаранция! МВР и Прокуратурата потвърдиха, че разполагат със сериозни доказателства срещу групата . В новата акция „Новите килъри се замесва отново името на Бореца, който е сочен за лидер на групата до 2009 – а , а негов наследник по – късно става Мартин Антов .За сега според антимафиотите са известни 15 от участниците на „Новите килъри”, но освен Бореца, още трима нямат повдигнати обвинения – Петър Карамихов, който пребивава в Испания, Денислав Пеев – Дени и Цветомил Петров – Мечката .Спецсъдът остави за постоянно в ареста Мартин Антов – сочен за шеф на групата, Валентин Александров – Дабата – известен като автокрадец, Иван Илиев – Ванко Волуешки, Симеон Николов – Мони Дебелия, Христо Христов – Бордежото от Видин, Димитър Георгиев – Митко Горнобанския и Жечо Белясин от Монтана . Под домашен арест бяха пратени Радослав Раденков – Ради от Нови хан и Николай Стойков – Куфара от столичния квартал „Люлин. ” Парична гаранция беше наложена на Ангел Мечкаров – Джемпарето, Николай Рангелов – и двамата от град Златица.”

Валентин Янев за „Новите килъри” и познанството си със задържаните :

Познавам само трима от тези, които са задържани по това дело – Мони (Симеон Николов) от Вакарел – познавам го от затвора, с него сме лежали 95 – а – 96 – а , след това знам за него, че е бил охрана на едно лице, чието име не искам да споменавам, другия е Мартин (Мартин Антов) , този, който се води за лидер, той е охрана на Антон Петров, от там го познавам, най – обикновенна охрана, на заплата, а те го изкараха бандит, може и такъв да е, но аз не знам да е така ! Третият , който познавам е Ради (Радослав Раденков) от Нови хан, него ми го доведе Мони за да ми направи оградата в Драгалевци. Ето това са хората. Помни ми думата за месец, два ще започнат да напускат ареста, защото аз не знам какво ни обединява и защо сме сложени в една група ? Срещу мен няма доказателства, всичко, което се чува се тиражира от полицията. Те само се опитват да ме свържат в някакви тежки престъпления и нищо повече . Дали ще е убийства, грабежи, дали ще са отвличания за тях е без значение, за тях е важно да оправдаят задържанията . И понеже не успяха да ме свържат с нищо, за това ме осъдиха за РЕКЕТ , за да могат да оправдаят лежането ми в ареста до сега , за да не ги съдя , но имам лоша новина, ще ги съдя! Щеше ми се да можех да ги съдя по отделно .

На делото за „Новите килъри” главния свидетел Генов разказва, че през 2009 – а Йордан Цонков – Джиджи е ликвидиран от Вальо Бореца и Мартин Антов . А в показанията си приятелката на Джиджи, пред очите на която е станало покошението говори само за един стрелец. Описва го висок и рус мъж , въоражен с автомат. И Бореца , и Антов са с ръст около 1, 70 см, и двамата тъмнокоси и мургави. В показанията си Генов твърди още, че групата на Бореца и Антов е отвлякла руснака Юрий Ваклев, но самият той в показанията си отрича да е имало такова нещо !

Други свидетели по случая са ексшефът на „Информационно обслужване” Иво Николов и бившият банкер Румен Нанов, които твърдят, че са били следени, но не знаели нищо за групата ! Показания като свидетел е дал и криминалистът Михаил Наумов, за който Янев разказа доста. Защитата възрази той да бъде свидетел по делото, защото има явен конфликт на интереси, тъй като той се стреми да препише колкото се може повече неразкрити случаи на въпросната група ! От скамейката на обвиняемите на няколко пъти се чу вик : „Обвиняват ни и за смъртта на Осама Бен Ладен !”

Остава въпроса дали наистина по заповед на екс министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов делото на Янев е в спец съда .

Зам. – председателят на ГЕРБ и бивш вътрешен министър попадна не отдавна под ударите на закона за неупражнен контрол над използването на специални разузнавателни средства (СРС) в МВР . Според прокуратурата Цветанов е извършил престъпление по чл. 285 във връзка с чл. 387 от НК, а именно за това, че в периода 2010 – 2013 година, като министър на вътрешните работи не е изпълнил задълженията си произтичащи от разпоредба на чл. 21 т.11 от ЗМВР за правното осигуряване на дейността за използване на специализирано оборудване, с което съзнателно е допуснал подчинените му директори от звеното за подслушване СДОТО Иван Костов и Кацаров да извършат престъпление по чл. 387 от НК. Наказанието, което може да получи екс министърът по този текст е 8 години затвор.

Първият обвинителен акт срещу Цветанов беше внесен на 31 юли т.г. . Магистратите твърдят, че като министър на вътрешните работи Цветанов е отказал разпореждане за прилагане на СРС – та по досъдебно производство срещу бившия директор на РЗБОП – Велико Търново Орлин Тодоров .

Валентин Янев – Бореца : „Той се изправи пред цяла България и каза, че това срещу него били само свидетелски показания, не доказателства ! А преди когато беше министър той сочеше с пръст и той казваше, че свидетелските показания са достатъчно доказателство някой да лежи в затвора ! Той сам си противоречи, тая мишка – така му е угодно сега на него !”

image

Тук е момента да споменем и делото за три убийства и ключовият свидетел по делото с Маргините – Иво Илчев. Той беше обявен за коз на Прокуратурата срещу братята Маргините.Очакваше се неговите показания да доведат до сензационни разкрития, които да доведат до осъдителна присъда срещу тях !В съдебната зала обаче Илчев се отказва от показанията дадени пред съдия, че Маргините са поръчители на три убийства. Само седмица преди делото става ясно че ключовият свидетел е заплашен на секретния му номер за връзка с Прокуратурата, чрез позвъняване от Австрия.

Пред БТВ и предаването „Нека говорят…” Илчев сподели : „… Прокуратурата остана недоволна от това, че си оттеглих свидетелските показания и искаше по някакъв начин да ме накаже и да ми направи живота сложен за живеене в България . И успя.Преди да ми започнат проблемите с прокуратурата нямах нито един бял косъм на главата сега вече съм почти напълно побелял. Изчаках горе долу да мине една година и определени хора от прокуратурата започнаха така да се каже съдебен тормоз….За престъпления, които не съм извършил ми бяха повдигнати обвинения. Няма да забравя беше септември или октомври месец 2011 година ми бяха повдигнат 11 или 12 престъпления по чл. 325 за хулиганство. За целия си живот не съм имал нито едно такова престъпление и изведнъж за една седмица се превърнах в най – големия хулиган на България ! ”.

Валентин Янев – Бореца : „По времето на ГЕРБ се даваха много пари на престъпници и ги оневиняваха, ако свидетелстват срещу друг !

Гледат да се покажат пред ЕС като една добре смазана машина – милиционерска , работеща и оправдаваща средства, защото ти мислиш ли, че някой ще им дава пари ей така ако не работят ! Ами ето те работят!”

Янев твърди, че е жертва на една инсинуация, а това, което говори в момента не иска да бъде тълкувано като опит за бягство от отговорност или оправдания . Според него бившите управляващи от постовете си и с имунитета, които им е предоставен са разчиствали стари сметки със стари врагове за своя собствена изгода !

Янев продължава да твърди, че до ден днешен се правят опити името му да бъде въвлечено в някакви престъпления, продължават да бъдат натискани криминални фигури да лъжесвидетелстват срещу него ! И всичко това заради един факт – отказа да излъже в показанаията си срещу Алексей Петров.

Валентин Янев – Бореца :Значи практиката на ГЕРБ продължава ! Вече без уговорки за пари щото Михаил Наумов едва ли има пари освен за водка. Значи касичката на ГЕРБ я няма! Може и да греша, но но на мен поне така ми е известно .

В разказа си Валентин споменава, че е бил притискан многократно да свидетелства срещу Алексей Петров . Правени са опити да го сплашват с убийство, което уж било поръчано от Алексей Петров .

За книгата „Наглите” на разследващия журналист Слави Ангелов Валентин отговори така :

Валентин Янев – Бореца : „По – голяма глупост не бях чувал ! Смятам сериозно да подложа на съдебни дела човека, който си е позволил да тиражира подобна тъпотия ! Нямам нищо общо с тази акция, оправдан съм по това дело ! И въпреки всичко книгата излезе и името ми все още е там !”

В книгата на Слави Ангелов, който е разследващ журналист на вестник „24 часа” доста често може да бъде видяно името на Валентин Янев – Вальо Бореца. В книгата автора описва на няколко пъти как Валентин се е занимавам с убийства, отвличания и рекет. В едно свое интервю Ангелов твърди : „Пуснах снимки на Наглите . Те нямат право на лични данни !”

Това е историята на Вальо Бореца, или Валентин Янев . И колкото и странно да звучи това е действителсността, а всички събития се развиват в България .

Някак си докато слушах записа от интервюто с този човек и за страхотиите за които говори си спомних за една песен емблематична по онова време от управлението на ГЕРБ песен – „…ако някое продажно братство граби от народното погатство, истината днес е само тази – родната полиция ни пази !”…

Дълго се чудех и какво напиша в заключение под всички тези обвинения и разкрития направени от един обикновен човек без чин и пост в държавата – обикновен човек, като мен, като вас .

На делото присъстваха съпругата му и големият му син, които се надяваха това да е края и да се върнат в къщи като едно семейство ! Но уви, осъдиха го на 5 години лишаване от свобода , а звука на решетка отново ги раздели.

Дали е виновен и дали това, което твърди е истина, всеки сам може да прецени, а както той казва един ден всички ще бъдем съдени – на всеки според делата, а неговата надежда е там в онзи Страшен съд да бъде осъден според заслугите си!

Поредното дело срещу сочения за един от най – големите престъпници в България остана и премина незабелязано ! Само една медия зададе 3 въпроса преди делото, а другите липсваха, но новината за присъдата в емисиите не липсваше, така както не липсваха и обвиненията и „присъдите” през тези няколко години!

Много се надявам след този материал прокуратурата да се самосезира и да провери всичко, за което твърди Янев ! А до тогава… ще чакаме!

Христо Гешов

Ето кое ми направи впечатление.В същност всичко ми направи впечатление...за самоуправство на властници ...и злоупотреба с власт!
   Изявлението на журналиста Ангелов:   ": „Пуснах снимки на Наглите . Те нямат право на лични данни !” И кой е журналистът Атгелов,че се изцепва по този начин? Закон ли е,авторитет някакъв,самозабравил се лизач и покровителстван?...Най-вероятно последното,защото законът не дава изключителни права на никого да тълкува  нещата,както ги разбира или са му платили!  Н.Москов.







Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19836862
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930