Ролята на алтернативните медии се увеличава все повече, повечето млади хора не вярват на корпоративните медии, а търсят независими и алтернативни информационни сайтове
Според последното проучване на „Галъп“ повечето млади хора на възраст между 18-29 години не вярват на корпоративните медийни гиганти като „Си Ен Ен“, „Би Би Си“ и прочее. Оказва се, че младите
търсят независими и алтернативни източници за информиране и засилват съмненията си, че големите медии не са нищо повече от пропагандна машина за фабрикуване на мнения, оправдаващи правителствените политики и прикриващи собствените им спорни решения, често в ущърб на самите хора.
Все повече млади хора, заявяват при проучванията, че корпоративните медии са под контрола на правителствата и разузнавателните агенции. Младите хора са анти-военно настроени, а опозицията на ЕС и НАТО нараства именно заради възхода на независимите журналисти и алтернативните информационни сайтове, отчитат запознатите.
Възхода на алтернативната медия хвърли в паника неоконсерваторите и западната преса, която стартира мащабна пропагандна кампания срещу тези сайтове, използвайки тактиката да омаловажава подобни информационни сайтове и медии, заявявайки, че те са „конспиративни“ или пък са пряко свързани с враговете на държави като САЩ. С времето се доказа, че алтернативната медия е тази, която първа заговори за това, което след време Вашингтон призна. Кой заговори пръв за това, че Съединените щати излъгаха за войната в Ирак, за мъченията, с които си служи ЦРУ, за подслушването на конгресмени? Всичко това беше наричано „конспирация“, но сега, когато тези неща се признават официално с огромно закъснение корпоративните медии започват да споменават за тях. Разкритията на Едуард Сноудън, например, също потвърдиха това, за което корпоративните медии мълчаха, а правителствата наричаха „конспирация“.
Социолозите отчитат, че по-възрастните хора и тези, които нямат навика да използват интернет или нямат достъп до глобалната мрежа все още вярват на новинарските емисии в корпоративните медии. Оказва се, че зрителите и читателите на корпоративната преса и медия са все по-застаряващи.
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69