Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2015 22:32 - А бе,кво стана,преврат ли в Блог Бг?
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 2480 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 01.02.2015 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А бе,ко стана,преврат ли в Блог Бг?

По едно време, си бях въобразил,че съм четен,гледам кипрех се в класациите по-напред,хай да не казвам от скромност къде! Нъл съм човек и нищо човешко не ми е чуждо,хеле гъделите!Компанията ми горе-доле беше една и съща,да са живи и здрави,чак са чудих на демокрацията в блога!Аз съм си дисидент отвсякъде,пък..то,.. демокрация,..то свобода на словото,то.. чудо! И днес..хоп-па-а,няма ме! Няма ми я и компанията! И ко стана!? И са чудя,чудя?!.. Спира брояча, изяжда ти нЕколко иляди..,пък после тръгва!Берекет версин,нъли тъй беше на майчин език,ама не на моя? Тоз, дето ща става задължителен по-нататък! Илядите,майната им,се едно са в корпоративна банка,или коя да е,едни и същи са.Ша ги прежалим!Ама местата?Дето викал оня писател и поет,едно от двете,де да знам кое,може и двете,"човек за едната чест живее"...и сега.. те ми отнемат най-милото..Честта, да са кипря отпреде! Майната му и на това,гледам и брояча ми отчита по-малко,може да съм омръзнал на хората...ама голЕмо падение или падане бе, братя!Как тъй изведнъж...? Няма и кого да попитам,
сичкото елит, сичкото над облаците,сичкото не носи отговорност,не дължи отговор,нито извинение...То да не е Белия дом,че да отговаря на секи!?
Иде ми едно наум,ама не знам,като не съм евреин..?Бе, да не е холокоста виновен..Те,че ма изгориха,изгориха,на Холокост ма напраиха,ама що? Дето писах,нали уж бяха 6 милиона..а-а-а,туй може да е! По инструкция за свободното слово! Тъй де!Тъй го разбирам и ми е ясно! Иначе има да са чудя,чудя..!? Верно! На админите им свалям кипа,по нашенско капа,кепе!Да са живи и здрави и не кепета,фасове,т.е. фесове им пожелавам, съсе сички бонуси!
Н.М.





Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Става въпрос за обичайната некадърност в блога.
01.02.2015 22:55
Те прочитите и без това са измислица, ти искаш класациите да са реални...
цитирай
2. nikikm - 1. freeoldmen - Става въпрос за обичайната некадърност в блога.
01.02.2015 23:11
Знаеш ли колко ми пука?
цитирай
3. aboychev - Е КАК ДА НЕ ВИ ПУКА
02.02.2015 05:20
НАЛИ ЗА ТУЙ СТЕ ТУКА
ЗАПЛАТА ВИ ПАДА
ОТ РУСКАТА НАГРАДА
ЧЕРВЕНИ БУКЛУЦИ
ПУТИНСКИТЕ ХАЙДУЦИ
ЧЕРВЕНАТА СИ ПЕСЕН
ДОКАРАХТЕ НА ПЛЕСЕН
БЪГЛАРИЯ ИЗРИТВА
ПРОРУСКИТЕ ВИ ТИКВИ
ЧЕРВЕНИ СТЕ БУКЛУЦИ
ПУТИНСКИ ИДИОТИ
И УРОДЛИВИ "ПАТРИОТИ"
цитирай
4. 1997 - Те за туй Реформблока не искаха електронно гласуване в съдебния съвет
02.02.2015 08:36
И аз не искам електронно гласуване защото всичко зависи от администратора. Защо ти е Гьобелс, защо ти е цензура?
цитирай
5. nikikm - Бойчев,
02.02.2015 16:49
може ли така да ме обиждаш бе,брато!?Поне тук за никакви Пут..и пр. не става дума!Става дума само за системна грешка,неволна или умишлена все едно!Ти къде го изби,че чак и в рима.Но не ти е лошо стихотворенийцето,бива го,наблегни на това!Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19858734
Постинги: 45083
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930