Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2015 21:40 - Гейска му работа. Трябвало да сме "модерни патриоти", зове Плевнелиев. Да обичаш родината си е класика, г-н президент http://pik.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 3871 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 06.05.2015 21:42


           Гейска му работа. Трябвало да сме "модерни патриоти", зове Плевнелиев. Да обичаш родината си е класика, г-н президент Автор: Недялко Недялков 06.05.2015   image      

Насред военния парад за Гергьовден президентът и, с извинение, главнокомандващ на армията Росен Плевнелиев се опита да словотворства. Вкара в обръщение понятието „модерен патриотизъм”. 

Всички днес трябвало да станем „модерни патриоти”, тоест да зачитаме международното право, да сме толерантни. 

Не знам откога любовта към родината се дели на „модерна” и „ретроградна”. И откога да си патриот означава да „спазваш международното право”. 

Подобна интерпретация звучи гейски. Половинчато, амбивалентно. Да обичаме България, ама да си даваме задниците на американците. Да обичаме България, ама да отворим границите си за цялата световна бежанска гмеж. Да обичаме България, ама първо да козируваме на посолствата, а после да отстояваме националните интереси. 

Няма подобна идиотия, няма подобна чехлювщина, няма подобна лексикална небивалица, сътворена сякаш в езиковите лаборатории на фондация „Америка за България”. 

А можеше да го каже просто. Днес, както вчера, както и винаги, е важно да бъдем патриоти. Да поставяме България над всичко. В това няма нищо срамно, няма нищо модерно. Това си е класика. 

Толкова ли го е страх президентът ни да изрече едно съкровено обяснение в любов към родината си, че се крие зад маниерни езикови образи? 

http://nedyalko.bg/


Просто се извинявам,че до материала за Светеца, дядо Добри,слагам материал за този, схваща ми се ръката да напиша "президент".Та за това - прецедент,както си го титулуват,а в същност, само един задник! Цялата му политика и действия,започват и завършват с действието на този орган! Срам ме е! Бих се съгласил с автора,че е Божие наказание,ако не беше подигравка! Н.М.









Гласувай:
5


Вълнообразно


1. getmans1 - Много смешно, а?
06.05.2015 23:34
„Модерен патриот“ е също толкова смешно, обидно и каквото друго си измислиш колкото и „модерен идиот“.

Та да питам, този надпис за който получих двойка (2) за прием във ВИМЕС Русе на колко паметника в България го има?

„Дружбата със СССР е нужна на България така, както въздухът и слънцето за всяко живо същество." / Г. Димитров/

Това не е поза наведена, то е мисъл всемирна, даже в моя случай ми реши живота. Но „модерния патриотизъм“ като го пречупиш през погледа на социалиЗЪМЪТ и интернационализЪМЪТ вече е много гейска работа, чак срам, забравихме Виетнамците и Кубинците, Еритрейците, Ливанците, Сирийците, Конгоанците, Либийците, още да ги изреждам ли?

Аз съм работил с такива хора и това тогава беше нормално, а ти познаваш ли такива?
И къде си мислиш, че съм работил, разбира се в България?!
цитирай
2. nikikm - Ще се опитам да те разбера...
07.05.2015 00:23
Нещо си недоволен и сега се опитваш да изтръгнеш от мен отговора на собствения си екзенстициален въпрос.
Ше те разочаровам,надценяваш ме,не съм гуро,Но!
Ти се опитваш да вкараш във война две системи, произведени от един и същ субект. Как да ти дам отговор? Отговорът ми е,не ги разделяй! Те привидно са различни,те са доброто и лошото ченге,но са винаги против теб! Дано съм ясен!
цитирай
3. getmans1 - Много е просто, приятелю .....
07.05.2015 00:38
... много, лъжеш ! ! !
И днес Президента се определи като християнин, копипействаш това което ти е наредено и даже не се замисляш,че понякога си противоречиш, толкова си жалък!
цитирай
4. nikikm - 3. getmans1 - Много е просто, приятелю ....
07.05.2015 00:57
Чудех се и се опитах да бъда толерантен и възпитан! Сега ме улесни с ..как да ти кажа...
наглостта,лъжата, безочието и продажността на личната ти философия! Това е отговорът ми и той ми дава право да не се съобразявам с каквито и да било правила!Ти си трол и за теб е разбираемо,че вирееш в собствените си лайна!Чудно е как някой тънещ в лайната си, задава и упреква друг,който се къпе!?Чудо ти казвам!
цитирай
5. nikikm - 3. getmans1
07.05.2015 01:05
Много е просто, приятелю ........ много, лъжеш ! ! !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19849185
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930