Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 19:26 - ПРОДЪЛЖАВАТ РАЗПЪВАНИЯТА НА КРЪСТ. АКО НАТО И ЕС ПРЕДЛАГАТ БЪЛГАРИЯ ДА ПОТЪНЕ В МОРЕ ОТ БУРКИ И МАЛОУМНИ МЪЖЕ, НЕ СЪМ ТОЛЕРАНТЕН И НЕ ИСКАМ ДА БЪДА! http://afer
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
0



ПРОДЪЛЖАВАТ РАЗПЪВАНИЯТА НА КРЪСТ. АКО НАТО И ЕС ПРЕДЛАГАТ БЪЛГАРИЯ ДА ПОТЪНЕ В МОРЕ ОТ БУРКИ И МАЛОУМНИ МЪЖЕ, НЕ СЪМ ТОЛЕРАНТЕН И НЕ ИСКАМ ДА БЪДА!

imageВ Сирия има законна сирийска власт и терористи! Арабската пролет в няколко държави от арабския свят беше извършена чрез тероризъм, а исляма беше използван като инструмент за това. Този тежък пореден грях беше акт на белия „цивилизован свят“. Моралът, ценностите и висотата на разума бяха победени от алчността. Западната цивилизация в едно с алчни свои съмишленици предложи на света връщане в средните векове и утвърждаване на исляма в най-уродливия му вид по цялата земя. И всичко това за власт и пари!

И днес продължават разпъванията на кръст! Унизителна и зловеща смърт, с която се наказват християни, а палачите се наричат все повече „умерена опозиция“. При това падение на човешката раса, не желая да бъда убеждаван в ценности и идеали. Всеки, който го прави ще го приемам за смъртен враг и съмишленик на престъпници. Не е далеч времето, когато всеки ще плати своята цена за сътвореното. Ако НАТО и ЕС ми предлагат България да потъне в море от забулени в бурки жени и малоумни опростачени мъже, не благодаря. Не съм толерантен и не искам да бъда такъв.
В моята родина правилата определям лично аз и всеки, който е помислил, че има власт над мен ще бъде изпратен в огъня. Всяко убеждаване, че „толерантността“ е всъщност връщане в средновековието е престъпление срещу мен и аз ще отговоря така, както считам за достойно…

“ Правилата в България определям аз!“
Това ви предлагам!
И нека всеки да мисли, живее и диша с това! Всеки български войн с такова мислене е добре дошъл под знамената на победителите. Нито крачка назад! Победа на честта и достойнството….

imageНиколай Марков



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19698385
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031