Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2017 19:03 - ПИСМО ДО ТЕБ http://www.lentata.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 888 Коментари: 0 Гласове:
0



ПИСМО ДО ТЕБ

31 January 2017 

Автор: Красимир Симеонов image

Само малоумниците вярват, че Системата е способна сама да се промени и то в името на хората.
Как, след като всички значими държавни постове се управляват от нейните слуги?
И как, след като силовите министерства са нейни роби?

***

Наскоро бях обявен за отявлен "хейтър".
Това ме ласкае.
Явно спящата маймуна в мен отново се е разбудила, надава крясъци и това дразни много хора.

Буден съм и виждам:
Една страна, превърната в приют за смълчани бедняци.
Един скверен режим на управление, заменя друг не по-малко скверен.
Политици, ръководещи мафиотски структури, убиват и грабят малкото останало неограбено.
Творци, правещи се на малоумни с дребните си дрязги за стотинки и загърбили, както винаги, тъгите на своя народ.
Подкупни медии, нискочела съдебна система и безхарактерни журналисти.
Болни и страдащи деца, разчитащи на милостта на бедните, но не и на парламентарните изроди в лъскавите им возила и с консултантските им хонорари.
Самоубиващи се от безнадеждност семейства...

Иска ми се да кажа, че поради доброто във всеки от нас тази трагедия ще има щастлив край.
Но това няма да е вярно.
Не и без теб.

Застани пред огледалото сега. Вгледай се дълбоко в себе си.
И ако там има живот и блести въгленчето на доблестта, то ти не бива да мълчиш.

Ние не бива да мълчим.
Защото само истината
, казана смело и високо ще ни направи свободни.

Автор: Красимир Симеонов



Тагове:   писмо до теб,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19830708
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930