Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2017 19:05 - Може и фашист да съм, но няма да понеса 10-ия юбилеен гей парад в София. Предупреждавам любезно! http://pik.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2017 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Може и фашист да съм, но няма да понеса 10-ия юбилеен гей парад в София. Предупреждавам любезно! Автор: Недялко Недялков 04.06.2017   image      

Решавам да ида на кино в "Одеон". Гледа ми се чернобяла класика, примерно италиански неореализъм, Виторио Де Сика или Роселини.

 Оказва се, че от две седмици там тече кинопанорама на "София прайд фест". Както и в Дома на киното.

 "София прайд фест" е дефилето на меките китки, които другата събота пак ще тровят София пред Паметника на Съветската армия. 

 Ако не знаете, тази година парадът бил юбилеен, 10-о издание. Тоест, щяло да бъде особено тържествено и посетено - да ни е честито!

 10 години вече търпим тези сбърканяци да демонстрират на улицата, че са сбърканяци и да се дуят нахално на всички останали, които не са като тях. Това те наричат "право на самоопределение". Били репресирани, потискали ги, всички държавни органи не дават косъмче да падне от въртеливите им отверстия - сакън някой да не ги обиди, да не каже, че са гнусни педерасти, веднага попада под ударите на Комисията за борба с дискриминацията.

 10 години се гаврят със сакралното за мнозина българи пространство пред Паметника на воините, воювали с хитлеризма. 

 Фандъкова си трае, пасува и подписва разрешителните. Смее ли да откаже - нали ще я вдигнат на балон, ще потекат едни възвания и протести от всички присъдружни гейовини - Български хелзинкски комитет, Протестна мрежа, "Да, България", "Капитал", Зелените, двуцевки като Генов и Хаджигенов...

 Както аз не афиширам, че съм нормален, така не желая някой друг да ми тика под носа перверзията си, плезейки се из центъра на София. И да я превръща в лайфстайл.

 От години правя какво ли не - инициирам подписки на журналисти и интелектуалци до общината да спре парада, като накърняващ чувствата на хетеросексуалните хора, пиша статии, говоря в различни телевизии...Не, не е и не. Педалите са като ято и се крепят на всякакви нива. 

 Крайно време е да спрем с публицистиката. Дума дупка не прави. Аз лично смятам да ги посетя на място, да ги попитам...хм, любезно - докога? Ако има други желаещи, да заповядат.

 Искането да бъдеш уважаван по причина на сексуалната ти ориентация е искане за привилегировано третиране, или с други думи това е дискриминация с обратен знак, недопустима от гледна точка на конституционния принцип за равното третиране на гражданите.

 Марешки (не съм му фен), тук е прав: тест за наркотици и гей зависимости за всички депутати и политици! А после лустрация. Иначе оправия няма - сбърканяците си имат лоби по високите етажи на властта, усвояват кинти от соросоидни фондации, от западни посолства, дерибействат в съда - в противен случай нямаше да са толкова нагли и неизтребими.

 Може и фашист да съм, но не желая, като водя детето на тенис в събота в Борисовата градина, да се препъвам в някакви зомбирани полусъщества от неясен пол с набучени пера в задниците...

 Слагайте си го където и с когото поискате, стига да не ми го развявате пред очите.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19806827
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930