Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2017 19:54 - Арабин заплашва със смърт българин! „Теб специално ще те убия! Аз не плаша, аз действам!“ http://bultimes.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Арабин заплашва със смърт българин! „Теб специално ще те убия! Аз не плаша, аз действам!“ Публикувано на 07.06.2017 в България
image  

С безцеремонност, наглост и заплахи за убийство бяха посрещнати  днес собственици на имот и граждани от квартала „Красно село“. Повод за безумната наглост е самозабравил се арабин собственик на будка за дюнери в близост то пазара. Около него има още 3-4 будки също предвидени по план за отстраняване, но и до момента функциониращи необезпокоявано.

Днес пред очите на десетки свидели арабинът – собственик на будката за дюнер изрече: „Долни българи! Всички ви ще избия!“

„Теб специално ще те убия! Аз не плаша, аз действам!“, закани се озлобеният мургав мъж на собственика на съседен имот.

Безочливата наглост на арабина стигна до там, че той неприкрито предлагаше пари на държавна служителка от РДНСК, разказват очевидци на случката, като в крайна сметка изненадващо или не, случайно или не, държавната работничка зае позиция в полза на практикуващия корупция чужденец.

Тук е и момента да обърнем много сериозно внимание на шефката на ДНСК Мила Гечева, на шефа на  РНДСК „Красно село“, както и на всички правозащитни органи имащи отношения към корупцията, статута и наглостта на чуждите граждани у нас. Както и да ги посъветваме да предяват внимателно държавните служители, които работят при тях, защото безобразията в тази държава започват да минават всички граници.

Добре ще е МВР, ДАНС и всички прилежащи служби да се самосезират и проверят лицата с чужд произход, които така официални и безцеремонно се заканват в убийство на българи! / NBOX.BG




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19845660
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930