Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2017 19:45 - Знам, че нашето дъно няма дъно! Вижте както бе отличено с приза „Най-добър текст за 2017 г.“ от БГ Радио! http://www.budnaera.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Знам, че нашето дъно няма дъно! Вижте както бе отличено с приза „Най-добър текст за 2017 г.“ от БГ Радио!

image

Вяра Стоилова, Фейсбук

Извинявам се за този словестен парцал, който публикувам. Правя го, защото е отличен в рамките на наградите на БГ Радио с приза „Най-добър текст за 2017 г.“ Не знам дали тези награди се присъждат от жури или от публиката /слушателите. Знам, че нашето дъно няма дъно. Спасявайте се по единично. Вече е невъзможно да се спасим заедно….като народ.
/включва и Evgenia Avramova/

Pavell & Venci Venc` – SeTaaBrat
Искам тризонет с 6 спални ,
Вътре 6 жени скандални
5 кенефа, 10 плазми.
Всяка по един милион,
Ламбото ми да те дразни,
Да,паркирано е мазно.
Мацката ми да те блазни,
`щото е един милион.
Евро или йени, долари зелени,
Обръщам ги във левове и правя нови схеми,
Но се пазя от хиени, и се пазя от проблеми.
Вчера бяхме бедни, днес е време за промени.
Дай ми първия милион и гледай как ги правя
седем, седем, седем.

Казах дай ми първия милион и няма да ми е последен-следен-следен.
За оная, на която и е само за парите ми е СеТааБрат , ми е СеТаа
И за оня, на който завистта му е в очите ми е СеТааБрат , ми е СеТаа
Ще имам къща в Бали,
Пълен куфар с пари,
Everybody гъзари,
На наше парти събрани.
Ще раздавам тукати,
Ще се събудя в Bugatti.
И на задна гума ще я карам като Дугати
Всяка жаба да си знае гьола-а-а-а
Всяка кифла да си знае мола-а-а-а
Питаш как се става крал?
С кралица на престола,
Само по корона, а надолу чисто гола.

http://onovini.com 

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19806158
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930