Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2017 16:55 - Ивалин избухна: Полицай ме биха докато не изпаднах в безсъзнание! (БРУТАЛНИ СНИМКИ) http://spodeli.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ивалин избухна: Полицай ме биха докато не изпаднах в безсъзнание! (БРУТАЛНИ СНИМКИ) image

Млад мъж от Враца е бил пребит до безсъзнание от двама полицай от Оряхова. Неговата история за полицейско насилие е разказана от Булнюз. На 25 август, на събора на село Лесковец Ивалин Антонов празнува с приятели. Типично по Северозападно избухнали скандали.

Ивалин се сдърпал с друг мъж и била извикана полиция. Униформените му поискали лична карта, но той я бил забравил. Натоварили го на патрулка и директно в местното управление. Там започва кошмара.

„Един полицай ме напръска в очите с някакъв спрей и ме удари, от което аз паднах на земята и си ударих главата. След това ме набутаха в патрулката и ми удариха краката с вратата. Откараха ме в районното в Оряхово, като по пътя ме биеха зверски. По едно време загубих съзнание. Събудих се в бърза помощ, където един доктор ми промиваше раната на главата и ме превърза. След оказаната медицинска помощ полицаите ме откараха в ареста, където ме задържаха за 24 часа. Там също ядох бой от сина на полицая, който ме би преди това. Той също е ченге“, разказва Антонов.

На сутринта близките на Ивалин разбират какво е станало и тръгнали да го търсят. Вуйчо му Емил отишъл в управлението и поискал да го види, но не му позволили. Стоял пред сградата и малко след това изкарали Ивалин с белезници, закарали го пак в Спешното, защото му станало след. Чак в болницата успява да види в какво състояние е племенникът му – целият облян в кръв. Обяснение не дали нито полицаите, нито лекарите. Документите от прегледите са му отказани. Ивалин след това бил върнат в районното.

Вуйчо му се връща заедно с майка му и баща му, но и на тях не дават да го видят или да го приберат. Трябвало да минат 24-те часа. Отпратили ги. На около 50 метра от управлението ги спрели с колата, написали им актове,ч е са без колани, а на шофьора взели талона. Семейството казва, че не е било вярно, но е било акция чрез която да сплашат хората.

Към 22 часа го освободили, неадекватен – с разбита глава, кръвоизлив в окото, много хематоми. Ивалин казва, че не е подписвал нищо в районното, нито са го разпитвали. Оказало се обаче, че по документи в него е намерена 1 грам марихуана и, че той е отказал адвокат и да уведомят семейството му. Момчето е готово да се подложи на детектор на лъжата, а близките му ще използват съдебния ред, за да възтържествува справедливостта.

Има медицинско свидетелство, свидетели на ареста, които са готови да потвърдят, че преди да се качи в патрулката е бил дори без 1 драскотина. Ето малко кадри, но са брутални, както и документацията.:

imageimageimageimageimageimageimage

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19799792
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930