Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2017 20:10 - Потресаваща проява! Съблякоха Люси Дяковска на летището чисто гола! Шокиращи подробности... http://spodeli.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Потресаваща проява! Съблякоха Люси Дяковска на летището чисто гола! Шокиращи подробности... image

Певицата Люси Дяковска е била подложена на огромно унижение на софийското летище. Служителка я е принудила да се съблече чисто гола. Причината не е нещо нелегално… …причината е, че Дяковска направила забележка за отношението на въпросната служителка към група швейцарски възрастни.

Реакцията била завличане в стая за проверки и събличане. Заканила се дори да отмени полета на Дяковска. Всичко започнало с две двойки швейцарски пенсионери, които са били подложени на голям стрес.

Единият човек е бил с часовник за диабет и документ, че не трябва да го сваля.

„Служителите го насилиха да си свали часовника. Една жена не спря да му говори на български: „Бе, свали го, бе“. С изключително пошъл тон. Швейцарците се притесниха и аз се обадих: „Извинявайте, госпожо, говорите ли английски, хората не ви разбират. И си оправете тона“. Какво беше последствието за мен? Тази госпожа ми каза две думи на „вие“ и после се обърна на „ти“ – „Бе, ти тук за важна ли се мислиш, бе. Казах й, госпожо, говорете ми на вие, не се познаваме. Бе аз ще си говоря както си искам, бе. Бе, ти искаш ли сега да не излетиш, бе“. Казвам: „Искам да видя как ще се случи това“, споделя Люси.

Тогава служителката продължила с тона си, хванала я под ръка и в стаичката наредила на Дяковска да се съблича!

„Аз веднага й казах, че ще го направя. Попитах дали и бельото да съблека. Тя каза – да. И аз – веднага“, разказва Дяковска.

Дяковска била бясна от селската проява на служителката и я попитала дали да не се облече и да повтори процедурата, ако на въпросната им е приятно да гледа.

„Видя, че няма какво да направи, когато от другата страна има опонент, който не й позволява да го унижи. Беше ми много смешно. Но ме тревожи това, че елементарните хора налагат елементарност в отношенията“, гневи се вечно усмихнатата певица.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19803951
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930