Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2017 18:32 - Местан: Етнически турчин съм, трябва да ме уважат като такъв https://bultimes.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
0



Местан: Етнически турчин съм, трябва да ме уважат като такъв

 Публикувано на 07.11.2017 в България

 image

Местан иска да сме като Албания, а не като Франция

Аз съм български гражданин, етнически турчин, мюсюлманин по религия. Аз съм етнически турчин и трябва да бъда уважен като такъв, заяви в предаването „Тази сутрин” лидерът на ДОСТ Лютви Местан.

Общувам на турски и български в моето семейство. Моите деца не можаха да научат майчиния си език, затова поех и родителската отговорност да ги науча на онова, което училището не ги научи. Така че ги научих на турски.

 На въпрос с какво бяха нарушени неговите конституционни права, Местан отговори: „Ако разбираме българската нация като гражданската, то концепцията за нея предполага наличието на етнически малцинства. Защо непрекъснато ми се налагат глоби по време на предизборна кампания, че говоря на турски? Малцинствата отсъстват от институции като съд, като специални служби и пр.”

 Местан заяви това сякаш е забравил, че етнически турчин бе заместник министър на отбраната и днес един от зам.-председателите на НС също е такъв.

Лидерът на ДОСТ допусна и друго противоречие. Той заяви, че има европейско мислене, но предпочита да сме като Албания по отношение на малцинствата, а не като Франция.

 Имаме сериозни финансови проблеми, ще се наложи да закриваме офиси. Живея със спестяванията си, която съм декларирал надеждно. Пакетите за изборите са купени с членски внос, а не с пари на фондация, в което прокуратурата ме обвинява, твърди лидерът на ДОСТ.

 Той призна, че е ходил скоро в турското посолство: „Бях на прощално кафе със заминаващия си турски посланик Сюлейман Гьокче. Говорихме си на интересни теми.”

 Местан продължава да си вярва,  ДОСТ е разбил монопола на Движението за права и свободи. Само че на ДПС не се закриват офиси, а се отварят. / FROG NEWS

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19847798
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930