Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2017 19:35 - ГОСПОДИН ПРЕМИЕР, ТОВА Е ФИША МИ! А ТИ, БОКЛУК МРЪСЕН, ЩЕ МЕ НАРИЧАШ МЪРЗЕЛИВ! АКО ИСКАШ ВЪРВИ МЕ СЪДИ, НО СИЛНО МИ СЕ ИСКА ДА ТИ ТЕГЛЯ ЕДНА МАЙНА! http://afe
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 557 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГОСПОДИН ПРЕМИЕР, ТОВА Е ФИША МИ! А ТИ, БОКЛУК МРЪСЕН, ЩЕ МЕ НАРИЧАШ МЪРЗЕЛИВ! АКО ИСКАШ ВЪРВИ МЕ СЪДИ, НО СИЛНО МИ СЕ ИСКА ДА ТИ ТЕГЛЯ ЕДНА МАЙНА!

imageГосподин Премиер!

Как сте, добре ли сте със здравето?

Как мина днес срещата с баба Меркел?

Разбрах, че си ни нарекъл мързеливи!

Вярно ли е това?

Знаеш ли господин Премиер,

писна ми от теб!

Писна ми всеки ден да чувам името ти по радиото,

и да виждам Мутрата ти във всяка телевизия!

Това е фиша ми, възнаграждение за работата ми,

но не за ден господин Премиер,

а за цял месец убийствен труд!

Блъскам като магаре, за да изкарам пари за сметките,

за да нахраня двете си дечица,

а ти, Боклук мръсен, ще ме наричаш мързелив,така ли?

Ако искаш върви ме съди, господин Премиер,

но толкова силно ми се иска да ти тегля една майна!

Айде жив и здрав да си, господин Премиер,

и поздрави майка си от мен!

Марин Стилиянов




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Марине, бедният е беден,
27.11.2017 08:48
защото е прост. Премиерът с нищо не ти е виновин. Той няма никаво влияние върху твоята заплата. Ти получаваш малко пари, защото си ниобразован и нямаш квалификация.
цитирай
2. nikikm - apostapostoloff - Марине, бедният е беден
27.11.2017 17:50
"Набиваш" на малоценност,но не хваща дикиш. Работата,която вършиш я вършат морални мизерници о отпадъци,та недей. Ето преди ден два публикувах разни диаграми,от които се вижда,че българинът умишлено е стиснат за гушата,за да бъде изгонен или уморен.На някого му трябва историята и територията ни,едното да бъде присвоено окончателно,всъщност и двете.За това ГЕНОЦИД! Чудя се защо ти отговарям,заради Марин навярно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19793018
Постинги: 44961
Коментари: 6162
Гласове: 7179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930