Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2018 18:19 - Днес синът ми отиде за последен път на детска градина https://bultimes.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 840 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес синът ми отиде за последен път на детска градина Публикувано на 09.03.2018 в България

image
Днес синът ми, който е на 3 години тръгна за последно на ясла, в България. Другата седмица моите деца и жена ми, идват при мен в Русия. Жена ми, ми разказа как се е спирал при всяка тревичка, сам разбира, че вече няма да минава от там. Знае, че трябва да се сбогува със своите приятелчета в градината (Мони му е най-добрият приятел…).
Знае, че идва на ново място… Неговият татко (аз) не съумя да намери работа в България, която да може да осигури живот на неговото семейство в страната му. За сметка на това в България започват да се внасят работници от чужбина (от къде?!). България не може да задържи своите собствени кадри но ще внася работници от чужбина?! За справка – аз съм ядрен физик с докторска степен – мен ме гонят от тази страна – моята родина (със заплатата от 500 лв. няма какво друго да е защото за 4 членно семейство са нужни поне 3200 лв. доход, чиста пара), гонят ме със семейството ми – с децата ми…, но България ще внася роби (извинете – работници), от чужбина, които ще работят и за по-малко…
Бойко Борисов
Иван Костов
Сергей Станишев
Царя…
И всички които бяха и са около тях… Днес те изгониха моето семейство от моята родина и направиха от нея един бардак, в който Гинки, Минки и Цветелинки са способни да изкупуват и препродават стратегическия и човешки ресурс на страната. А има такива които ги поддържат и ги харесват… Има такива които са на хранилката и лакомо ръфат от нашето месо… И техните заплати започват от 10 000+ Днес синът ми отиде да види своите приятелчета от детската градина за последен път…
Демократичен Капиталистически Монархичен Социалист,



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19699747
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031