Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 16:39 - Колтуклиева: Да сте чули Цацаров да е разследван, че Пеевски му е давал по 100 000 евро на месец? http://www.mignews.info
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 259 Коментари: 0 Гласове:
0



Колтуклиева: Да сте чули Цацаров да е разследван, че Пеевски му е давал по 100 000 евро на месец?
  А парите за медиите на Пеевски и майка му - нали те дойдоха от КТБ?!
  image image        

Приятели, днес беше третото заседание на делото – част от войната на главния прокурор и олигарха Делян Пеевски срещу мен заради мои медийни изяви с критични коментари за тях двамата .

Втора по ред касиерка на фирмите на Цветан Василев свидетелства, че не ме познава и не ми е давала никакви пари. Единствено Бисер Лазов твърди обратното – но самият той през януари от трите бележки, размахвани публично от Маргарита Михнева, разпозна само една ( никой не казва пък Михнева откъде ги е получила?!).

Бисер Лазов е дългогодишен храненик и служител на Цветан Василев, но се обърна срещу него и стана защитен свидетел на прокуратурата. Председателят на съда прие искането на моя адвокат да бъде призован като свидетел по делото Цветан Василев.

И втората поред касиерка, която нито ме е виждала, нито ми е давала пари, изобщо не е чувала за договор за пиар обслужване ( какъвто никъде не е открит, естествено, понеже не съществува!) отрече да е ставало въпрос за пари от КТБ. Както аз винаги съм твърдяла – нямам нищо общо с КТБ. Нито преди, нито след фалита й. За разлика от Делян Пеевски, който наричаше Цветан Василев и Ахмед Доган свои “духовни бащи”. Апропо, баща му Славчо Пеевски публично се отказа от него.

Да сте чули главният прокурор Цацаров да е разследван по твърдението на Цветан Василев, че Делян Пеевски е давал по 100 хиляди евро на месец на Обвинител номер едно?! Не сте чували. И аз не съм чувала.

… Както вече е известно, през юли 2017 г., вместо да говорят за мега-делото “КТБ” и 27-те съпътстващи дела, главният прокурор Сотир Цацаров и говорителката му Румяна Арнаудова бяха привикали след пресконференцията неколцина журналисти, за да им кажат “секретно”, че на Соня Колтуклиева ще й бъде повдигнато обвинение. Аз научих за това от Нова ТВ и БТВ. Да не говорим за масираната и брутална атака на медийния слугинаж на Делян Пеевски срещу мен.

Отдавна ми стана ясно – аз следваше да бъда жестоко ударена, за да послужа като пример – ето, какво ще се случи на всеки журналист, дръзнал да критикува Цацаров и Пеевски. После затвориха телевизия BIT, за да отнемат трибуната на Сашо Диков, Люба Кулезич, Полина Паунова и всичките им събеседници, които разкриваха порочните практики в прокуратурата и съдебната система. Освен това, повдигнаха 4 обвинения на Огнян Стефанов, разсипват от съдебни дела Веселина Томова; знаете за натиска срещу издателя на “Сега” от скандала “ЦУМ-гейт”, от който извадиха Сотир Цацаров “целия в бяло” и за прокурорската преса срещи издателя на “Капитал” и “Дневник”, за НАП-авджийския произвол срещу вестник “19 минути”…

Аз не съм написала или казала нито дума в прослава на Цветан Василев или КТБ; нито дума! За разлика от мнозина, които му правеха публично фелацио, а сега публично го разпъват на кръст! А парите за медиите на Пеевски и майка му – нали те дойдоха от КТБ?! Та на кое място е България по свобода на словото, а?!

Соня Колтуклиева



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19800557
Постинги: 44980
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930