Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2018 22:41 - Правителството на ГЕРБ подава оставка. Борисов: „Готов съм за затвора.“ https://neverojatno.wordpress.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 221 Коментари: 0 Гласове:
1



Правителството на ГЕРБ подава оставка. Борисов: „Готов съм за затвора.“
 

Правителството на ГЕРБ ще подаде оставка до края на седмицата. Това става ясно от интервю на премиера Борисов за водеща българска медия. Ето пълния текст:

– Г-н премиер, смятате ли, че скандалът с продажбата на ЧЕЗ, ще се отрази на вашето управление?

– Скандалът с ЧЕЗ ще сложи край на нашето управление. Правителството на ГЕРБ ще подаде оставка до края на седмицата. В момента обмисляме и водим преговори с различни политически и дипломатически лица, как това да се случи, без да излагаме на риск съществуването на Българската държава.

– Вие сериозно ли . . .?

– Аз винаги говоря сериозно. Мисля, че ГЕРБ попадна в умело заложен капан. Капан заложен ни от ДПС. Когато дойдохме за първи път на власт, беше ясно, че наш основен противник е именно ДПС, ние се заехме да ги разбием и докато го правихме, разкривахме тяхната перфектно разработена система за забогатяване от властта. Когато видяха, че трудно ще ни се противопоставят, ДПС решиха да ни изкушат, да ни покажат как се краде, какви огромни възможности за разграбване на държавата съществуват, особено, когато се ползваш с такава подкрепа, с каквато се ползва ГЕРБ. Те ни показаха възможностите за формално законно и безнаказано забогатяване и ние се изкушихме. Алчността ни заслепи, нашите кадри, нашите апаратчици по места, очакваха все повече и повече доходи, самите ние не виждахме граници в усвояването на огромни суми за лична облага. КТБ бе само прелюдия, към поставянето на всички финансови потоци в България под контрола на ГЕРБ. И сега, самозабравили се, ние ще трябва да платим цената, а ДПС очаква с нетърпение нашия неизбежен крах за да възползва от възможността за реванш. Все още обаче, имаме възможност да спасим България, като направим всичко възможно, властта да не попадне в ръцете на ДПС, те трябва да слязат от българската политическа сцена заедно с нас и заедно с нас да влязат в затвора.

– Нима искате да кажете, че ще влезете в затвора?

– Аз съм готов за затвора, аз искам да вляза в затвора, аз трябва да вляза в затвора, ако искаме българските граждани да не загубят усещането си, че все пак съществува държава, моето влизане в затвора е неизбежно. Разбира се, аз няма да вляза в затвора сам, с мен ще влязат всички, които ме подучиха как се краде, как се облажава от властта, които направиха от мен, от един престъпник с чест -, един алчен, безпринципен и безчестен човек, направиха ме продажник.

– Все пак, няма ли да остави нещо добро управлението на ГЕРБ?

– Нищо, нищо, нищо. Всичко, което започнахме с най-добри намерения, бе опорочено от нашата алчност, всичко бе вкарано в схеми за бързо забогатяване, за източване на държавни и европейски средства. Ние не само, че не успяхме да направим България модерна държава, ние я върнахме сто години назад. Магистралите ни, се рушат. Затрихме БДЖ, когато цяла Европа пътува с влакове. Опропастихме проекта Южен поток, докато лукавата Меркел строи Северен поток 2. Ние разграбихме България, а което не можахме да присвоим, продадохме. Ние продадохме и националните си интереси и сме на крачка да продадем и националната си идентичност. Ние почти убихме България.

– Но как стигнахте до този катарзис?

– Вчера попитах Гинка, дали знае закона на Ом. И тя ми каза, че познаването на законите е работа на нейните адвокати, а ако този закон на Ом пречи на финализирането на сделката, все пак разчита, че ние от ГЕРБ можем да го внесем отново за разглеждане в Парламента и да го променим. Тогава си казах: „Боже, Тато, какво направих?“




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19708210
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031