Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2018 17:20 - Нов скандал в МВР - разследващи полицаи работят в системата без да имат право на това! http://www.budnaera.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
0



Нов скандал в МВР - разследващи полицаи работят в системата без да имат право на това!

Пишат сигнали до министъра, той си трае, все едно нищо не е важно в случая.

  image

Ето какво ни изпрати, човек от системата на МВР, който преди време е бил уволнен и после след поредица от съдебни дела върнат отново на работа в системата, но както се оказва от писмото, което публикуваме без редакторска намеса, той също е нелегитимен полицай и само някой адвокат да се усети и всички дела по които е разследвал ще се окажат загубени от прокуратурата.

По молба на човека, засега ще запазим неговата анонимност, но както сами ще се уверите, министър Радев, много добре знае за кой и какво става на въпрос. Естествено обаче, никой не е на ясно, защо не предприема нищо по случая с този разследващ полицай ( дознател) и за сведение на министъра имаме поне още шест такива сигнала, които ще вадим за нелегитимни полицаи по една или друга причина.

"Здравейте, във връзка с изтеклите стикери на полицейските карти, трябва да ви кажа че такъв тип нарушения са практика в МВР. Аз съм служител, бях уволнен след скалъпена дисциплинарна проверка, спечелих делата и ме възстановиха на работа като разследващ полицай /дознател/, по длъжностна характеристика трябва да имам завършено юридическо образование и получен достъп до квалифицирана информация с гриф "секретно", е да ама не, вече повече от два месеца съм принуден да работя без да ми е излезнал достъпа и без да ми е издадена служебна карта, според директора на ОДМВР Хасково това не било проблем, въпреки длъжностната характеристика.

Пратих жалба до Министъра, но от там ни вопъл, ни стон и така. Дефакто аз към момента не мога да бъда разследващ полицай и първия адвокат, който се усети, автоматично ще спечели делото, а я си представете поради неграмотността на един посредствен директор да бъде оправдан убиец, защо водя и такива дела!!! Така, че питайте Министръра, защо в ОДМВР Хасково работи разследващ полицай, без достъп и без служебна карта, само ще ви помоля да запазите в тайна самоличността ми, той Министръра си знае за кого става въпрос:)"

Източник: https://xaknewz.blogspot.com/2018/05/blog-post_403.html


 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19850009
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930