Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2019 18:34 - Костадинов към Портних: Иване, излез поне веднъж на дебат! Кажи къде са 110 млн. лева? https://petel.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 152 Коментари: 0 Гласове:
0



Костадинов към Портних: Иване, излез поне веднъж на дебат! Кажи къде са 110 млн. лева? 01.10.2019
image  

 

Кандидатът за кмет на Варна Костадин Костадинов от партия "Възраждане" и досегашен общински съветник разкри нови смущаващи факти около кмета Иван Портних, който отново е избягал от открит дебат в ефира относно наболелите проблеми в града.

Ето и публикацията на Костадинов във Фейсбук.

"Вчера ми се обадиха от БНТ-2, за да ме поканят на предизборен дебат. Питах дали ще присъства и досегашния кмет Иван Портних, отговориха ми, че няма да идва. Това не ме изненада, той никога досега не е участвал в нито един дебат, а и докато беше кмет не отговори на нито един от въпросите, които съм му задавал докато бях общински съветник. За 44 общински сесии съм отправил 39 въпроса, като в най-добрия случай съм получавал отговор след около месец, при това написан от някой от неговите сътрудници. Ето защо сега ще използвам факта, че все пак по време на кампания трябва да се задават публични въпроси, за да питам следното:

1. Има ли корупция в общинската администрация, Иване? Чакам кратък и точен отговор - да или не?
2. Защо плащаме една от най-високите такси смет в България, а градът ни е мръсен като гето на африкански бантустан. Къде отиват парите за сметопочистването, Иване?
3. Защо строежът на 3,3 км булевард във Варна излезе на цена от почти 140 млн лв, при реални, според независими експерти, около 30? Как успя да направиш най-скъпия булевард в историята на човечеството и къде (или при кого) отидоха останалите 110 млн лв, Иване?

Това са ми първите въпроси, но има и още много. Те не са само мои, а на всички нас варненци. Ние имаме право да знаем кой харчи нашите пари и за какво ги харчи. Не вярвам Иван Портних да отговори, най-малкото за последните 4 години не го е правил, но все пак се надявам да намери мъжество в себе си и да излезе на дебат с мен. Има добри пиари, сигурен съм, че ще го подготвят добре:)

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19827662
Постинги: 45041
Коментари: 6163
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930