Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2019 18:09 - Забраниха на лидера на ”БОЕЦ” да напуска страната преди да стане донор на съпругата си във Франция https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 131 Коментари: 0 Гласове:
0



Забраниха на лидера на ”БОЕЦ” да напуска страната преди да стане донор на съпругата си във Франция

05.11.2019 admin

  image  

image

Административния ръководител на Окръжна прокуратура Видин днес е наложила забрана да напуска страната на лидера на ”БОЕЦ” Георги Георгиев. Това е поредният удар срещу семейството му. Георгиев и съпругата му трябва да заминат за Франция, където тя има планувана животоспасяваща операция, в която той е донор на бъбрек за нея.

image

След наложената му забрана Георгиев няма как да отиде в клиниката и да спаси живота на най-близкия си човек. Мариела, както се казва съпругата му, страда от тежко нелечимо бъбречен заболяване, с което се бори от години.

Георгиев обясни, че три години води жестока битка за спасяването й. В емоционален пост тази сутрин той разказа за поредната жестокост, която проявяват властимащите.

Любопитна подробност е, че адвокатът на Георгиев Николай Хаджигенов междувременно е заличен като негов защитник и му е сложен служебен такъв. Това поставя под въпрос дали не се нарушават конституционното право на всеки сам да избира начина, по който да гради защитата си.

Ето какво написа Георгиев:

ДАДОХ ти дума, Мариелка! Дума за живот. Ти само се дръж и не губи вяра!
Това е съпругата ми Мариелка, познавате я, два пъти управляващата ни мафия се опита да я убие, лишавайки я от лечение. Ще е дълго, но трябва да се знае.
Тя е болна от ХБН в терминален стадий и от три години се борим с болестта, като не сме спирали нито за миг и другата битка, срещу мафията и злото, което ни убива. Повече от една година се борим за трансплантация в чужбина, аз съм донора и накрая успяхме. Намерихме клиника в Гренобъл, Франция, която се реши да извърши изследванията и операцията. В момента, в който клиниката даде своето съгласие, знаех, че мафията ще направи всичко възможно да осуети нашето пътуване и за пореден път да се опитат да убият съпругата ми, защото не ни остава много. И го казах публично в ефира на Luba Kulezich. Знам как действа мафията, знам, че са способни и на убийства, за да ни унищожат, за да ни смачкат. А ударите са заради дейността ни в Сдружение БОЕЦ, което се превърна в символ на съпротивата срещу мафията.

Десетките внесени от нас сигнали за корупция, десетки акции и инициираните от нас протести срещу срамният избор и назначение на Гешев за главен прокурор.
Преследват ни, нас, свободните и непримиримите, като престъпници в собствената ни държава, а истинските престъпници са на върха на държавата. Още след сигнала на БОЕЦ срещу Цветанов за #АпартаментГейт и делата на БОЕЦ срещу участието на Пеевски в евроизборите ударите станаха ежедневие.

Вчера ми връчиха 59-тата призовка само за тази година. През юни ни изпратиха банда мутри, които в продължение на три дни издевателстваха и тормозиха мен и жена ми, а полицията стоеше и гледаше безучастно въпреки подадените от нас сигнали. Защитих съпругата и себе си от мутрите. И пак ще го направя, ако се наложи, защото свободата, приятели, е в силата да отстояваш Правдата и Истината! И вместо на мутрите на мен ми бяха повдигнати обвинения и образувани две дела! Наложиха ми мярка за неотклонение – забрана за напускане на страната и местоживеене, за да не можем да заминем в чужбина и да направим трансплантацията.Това е целта им. Издадено бе и полицейско разпореждане за принудителна криминалистична регистрация. Отказах и не се явих. Не съм криминал, не е честно и не им позволих. И не отстъпих.

Адвокат Николай Хаджигенов пое защитата ми (благодаря, Николай) по наказателното дело и поиска отмяна на мярката, за да можем да заминем. Вместо това днес разбирам, че прокуратурата е ЗАЛИЧИЛА моя адвокат от делото и ми е назначила служебен адвокат, който те са си избрали, без да бъда уведомен и без моето съгласие. Така действа мафията. Адвокат Камен Добрев от БОЕЦ пое защитата ми по другото дело. Благодаря, Камене, боецо!

Знам, че не можете да ме разберете. Дори не можете да си го представите. Защото не познавам други, които да са минали през това по този начин. Всеки ден призовки, разпити, запори, ревизии, удари, заплахи. Дори по 4 призовки на ден. Всеки ден. Това е кочината, в която превърнаха държавата ни. Посегнаха и на децата ни. Патрулките са пред дома ми, униформените пред вратата ни. Всеки ден чакаш да те приберат. При всяко заминаване се сбогуваш, като за последно. Оставяш всички документи, взимаш само личната карта и тръгваш. Сбогуваш се без думи, всичко е изречено десетки пъти. И най-важното, въпреки всичко не сме спирали битката срещу мафията на Буда, Пеевски, Цацаров, Гешев и бандата им нито за секунда! И през всичко това минава цялото семейство, жената, децата, близките. Те са тези, които плащат цената.

ОСТАВАТ ни шест дни до заминаването за Гренобъл. Знам, че ще опитат да ме спрат по всякакъв начин. Защото ни управляват изроди без съвест и морал. Трябва да издържим тези шест дни и да излезем от страната и стигнем до клиниката живи и здрави. И ще направя всичко необходимо. Представяте ли си колко ги е страх от нас и какви изроди ни управляват, щом са стигнали до там да искат да спрат трансплантацията и да убият съпругата ми, за да спрат и смачкат мен.

Благодаря на моите съратници в БОЕЦ! Респект, бойци, знам, че каквото и да се случи, ще продължите битката! Благодаря и на всички приятели, съмишленици и близки, които са до нас през всичките тези години и битки!

Благодаря и на всички свободни медии, които даваха гласност на битките на БОЕЦ! На Luba Kulezich, на Атанас Чобанов, Asso Giordany и Димитър Стоянов от Биволъ, на Katia Ilieva и Огнян Стефанов от Frognews.bg, na Petia Vladimirova, на Stoyan Tonchev , на Мирослав Иванов, на Златина Петкова и на много други, които отстояват Истината!
Не молим за помощ. Не е ние, вие имате нужда от помощ и правим всичко по силите си, за да дадем кураж на обезверените и да разобличаваме престъпниците, които превърнаха държавата ни в убиец и територия на мутрите. И сами плащаме цената за това. И вярвам, че си струва и успяваме.

Моля ви за друго, да дадете гласност на това, да разпространите, да споделите. Да стигне до всеки. Искам да се знае, че в тази държава мафията убива. Искам да се знае и че в тази държава гражданите са по-силни от мафията. Да се знае, че когато се пребориш със страха, когато имаш чиста кауза, няма какво да те спре! Повярвайте в собствената си сила, като граждани! Научете се отново да се борите, да искате, да мечтаете! И никога не се отказвайте!

Моля ви и за още нещо. Ако се случи нещо с мен, защитете семейството ми. Бойци са ми те. Те плащаха цената на моите битки. Докато аз обикалям страната, правя комитети на БОЕЦ, дигаме протести и се боря с вятърни мелници, Мариелка се грижи за децата и те за нея. Сами са и никога не се оплакаха или огънаха. Тя е ценната, тя е всичкото ми.
Дадох ти дума, Мариелка! Дума за живот.
Продължаваме.

image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19697422
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031