Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2019 17:50 - ОТ УПОР! ТОРМОЗЕНАТА, ЗАРАДИ РАЗКРИТИЯ ЗА ДАЛАВЕРИ В „МЕСТНИ ДАНЪЦИ“, ОТ ШЕФКАТА СИ, СЪПРУГА НА ГЕРБ ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ НА ВАРНА: „ПРЕДСТАВИТЕЛ НА МВР ПЪРВОТО,
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0



ОТ УПОР! ТОРМОЗЕНАТА, ЗАРАДИ РАЗКРИТИЯ ЗА ДАЛАВЕРИ В „МЕСТНИ ДАНЪЦИ“, ОТ ШЕФКАТА СИ, СЪПРУГА НА ГЕРБ ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ НА ВАРНА: „ПРЕДСТАВИТЕЛ НА МВР ПЪРВОТО, КОЕТО МЕ ПОСЪВЕТВА, Е ДА НАПУСНА СТРАНАТА!“

imageНаскоро в сайта АФЕРА беше публикуван сигнал, писан от мен на 28.12.2018 г.:

АФЕРА на 28.11.2019:
ТОРМОЗ, ЗАПЛАХИ И ПРИНУДИ В ГЕРБ ПОРТНИХ ОБЩИНА -ВАРНА, ДИРИЖИРАНИ ОТ СЪПРУГАТА НА ГЕРБ ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ!

Интересно, че никой не ме попита истина ли са думите ми. Всеки ме питаше аз ли съм го дала за публикуване.

Потвърждавам всяка моя дума, но сега искам да Ви разкажа за нещо друго – за едни кули, които имах построени – кули от доверие и авторитет. Мислех си, че са от здрав материал, а се оказа, че се разпадат много лесно – все едно са построени от кибритени клечки.

Първа кула – прекият ми ръководител г-жа Юлияна Пасева ( бел.ред. шеф „Местни данъци“ в Община – Варна, съпруга на ГЕРБ областния управител на Варна – Стоян Пасев), която познавам от 14 години, и която сякаш имаше желание за работа. При първия сигнал обаче за закононарушение, установено от мен – БАМ и кулата се срина.

Втора кула – към директора на моята дирекция г-н Николай Бонев. Човек, който също познавам от 14 години, юрист, запознат с материята на местни данъци и такси и отново …- БАМ.

Трета кула – кула от приятелство и добри колегиални отношения, строени с години и …-БАМ.

Четвърта кула – секретар на Община Варна г-жа Нора Момчева, с която се срещнах лично – БАМ.

Пета кула – заместник-кмет на Община Варна г-н Пейчо Пейчев – БАМ.

Шеста кула – среща с представител на полицията. Първото, което ме посъветва е да напусна страната – БАМ.

Ента кула – Главна дирекция на инспекцията по труда /по-късно разбрах, че са приятелки на служителки от общинските „Човешки ресурси“/, опозиционни уж партии /по-късно стана ясно, че са предали или продали Варна/, омбудсмана на страната г-жа Мая Манолова /и отново по-късно стана ясно, че е кандидат за кмет на София/ – БАМ.

Дойде време за избори – голяма част от моите съграждани въобще не упражниха правото и задължението си да гласуват – БАМ.

Никой от медиите не се свърза с мен да попита вярно ли е това, което съм написала – БАМ.

Навсякъде около нас е пълно с остатъци от срутени кули, но на повечето хора това не им прави впечатление. Да, тук там в страната има искрици, но те са малки като светулки. Да, пазим и съхраняваме българския фолклор, но българският дух е сломен. Не го виждам.

Най-тъжното за мен обаче е, че баща ми се разболя и може една от причините да е и притеснението му за мен. Жалко, че най-вероятно няма да доживее да види края на тази история, да се надяваме да е щастлив. Но аз ще продължа да се боря, макар че вече силите ми са на изчерпване, макар че тази една година ми се стори като десет години.

За тебе, татко.

А като си помисля колко много от нашите майки и бащи са в същото положение, колко български синове и дъщери са в същото положение като мен – безсилни да помогнат на родителите си, безсилни да помогнат на Родината си, безсилни и гневни.

Милена Капитанова

На снимката: Юлияна Пасева – шеф на „Местни данъци“ в Община – Варна, съпруга на ГЕРБ Областния управител на Варна Стоян Пасев, бивша касиерка, назначена за началник без конкурс.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19853985
Постинги: 45083
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930