Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2019 18:43 - 80-годишен руснак тръшна охранен крадлив бежанец в центъра на Лондон https://blitz.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 140 Коментари: 0 Гласове:
1



80-годишен руснак тръшна охранен крадлив бежанец в центъра на Лондон
В резултат на инцидента Вячеслав е с пукната става на китката и подуване на окото

  Лондон, Великобритания 26 Дек. 2019
image

 80-годишен журналист от Русия е задържал апаш, опитал да му открадне чантата в центъра на Лондон. Вячеслав разказва, че от дълго време ходи с въпросната чанта. В нея носел телефоните си, в които бил целият му живот: номера, електронни пощи и т.н. „Мъж, здрав като бик, ме приближи в гръб на бегом, бутна ме и издърпа чантичката. В ръцете ми остана само каишката. Направи го много професионално. Издърпа я и избяга. Завъртях се и го догоних на два скока. Тъй като беше тежък и голям, не ми костваше много усилия да го поваля, скачайки му на врата”, разказва руснакът. Заради разликата в килограмите обаче апашът успял да се измъкне, наранявайки окото на Вячеслав. Журналистът обаче не се отказал, отново успял да догони крадеца и да го задържи с помощта на двама младежи, които били наблизо. „Беше около едно заведение, от там бързо извикаха полиция. Казаха ми, че той не е очаквал, че някой ще тръгне да го гони. Не зная, бежанец ли е, от Близкия изток ли е, от Средния ли... Те са свикнали, че всички благоразумно отскачат и после звънят в полицията. Погледът му беше безумно луд, защото са го хванали”, добавя руският журналист. В резултат на инцидента Вячеслав е с пукната става на китката и подуване на окото. Съдбата на нападателя е в ръцете на полицията.

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19706495
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031