Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2019 18:14 - „Кауфланд“ краде клиентите си с манипулиран софтуер (снимки) https://www.mignews.info/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 69 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.12.2019 19:47


„Кауфланд“ краде клиентите си с манипулиран софтуер (снимки)
  Ако не следите цените,а просто плащате като овце каквото ви поискат на касата...това е резултата.Само в държавата на тиквата!
  image image    

Понеже НАП, Комисия за потребителите и всякакви други контролни органи, оказа се, не работят в неделя, ми остана само ФБ, за да излея душата си за огромна злоупотреба в „Кауфланд“, магазина им в „Студентски град“.
Бележките, които се принтират на апарата на щанда за месо показват едни цифри, а когато на касата бъдат сканирани, излизат абсолютно различни. Разликата на реална сметка от 38 лв е около 6,37 лв., или около 16,76 на сто.

Платихме общо 46 лв. Пускам снимки на различните етикети. Ще дам само един пример – на етикета, принтиран от апарата на щанда „Свински гърди с кост“ е записано 1,709 кг на цена от 8.99 или 15,36 лв. Когато уникалният баркод на етикета бива сканиран на касата излиза 1,709 кг. по 10.99 лв. или 18,78 лв. Абсолютно същото се случи с още 3 продукта.

Купих неща, които обикновено взимат пенсионерите. Сланината на касата е с лев по-скъпа, свинското бабе – лев и половина, гърди с кост – с 2 лв. Обясненията на касиерката бяха смешни – кантарите ни са грешни на щанда, тук ги мерим отново и теглото е точно. На касите в „Кауфланд“ няма кантари, а от бележката за върнатите пари става ясно, че са грешни цените. Това, вероятно, може да стане единствено чрез манипулация на софтуера, защото на апарата на щанда се принтира уникален баркод и няма как да бъде разпознат по различен начин от сканиращото устройство на касите. Въобще не извикаха управителя на магазина, макар, че очевидно, ако това не е технически проблем, е мащабна афера. Бързичко ни върнаха и надписаните пари, което също беше съмнително.

Но в снежната еуфория на Коледа и Нова година, малко хора биха сравнявали цена на опаковката и на касовата бележка. Не искам да си мисля за далавера, с която служителите си вадят коледните бонуси, не искам и да получавам ваучер за безплатно пазаруване за цяла година.

Затова утре сутринта ще звънна в НАП, а вероятно най-добре е да пусна жалба в прокуратурата. Ако са продължили да работят така цял ден вместо да затворят касите за проверка, може да се търси умисъл от управителя на магазина, нали… Иначе прецаканите клиенти са си прецакани… Защото в неделя контрол няма, няма нито едни дежурен телефон, камо ли служител…

Айде, Весели празници, от вашия дежурен неделен репортер…

Димитър Илиев, „Фейсбук“

“Странно защо“ в МЕДИИТЕ не съобщават имена на търговски вериги, когато стане някакъв проблем. Добре че са обикновените хора… Едно свидетелство за брутална манипулация и кражби от клиентите на касите в Kaufland..

 




Гласувай:
1
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 12975068
Постинги: 23668
Коментари: 5833
Гласове: 6019
Календар
«  Септември, 2020  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930