Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2020 17:36 - НЕ ПОСЯГАЙТЕ НА ДЕЦАТА! https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
0



НЕ ПОСЯГАЙТЕ НА ДЕЦАТА!

03.02.2020 admin

  image  

Това са две от децата ни, Преслав и Георги.
Днес Пеевски е публикувал в един от гнусометите си обръщение лично към мен. Публикацията е по повод Сигнала на БОЕЦ до прокуратурата срещу Пеевски, Божков и Домусчиев, покровителствани от Борисов за организиране на престъпна група за финансови и хазартни измами свързани с „Национална лотария”, може да го прочетете в сайта на БОЕЦ.
Пеевски, гърчейки от страх, безсилие и злоба ме залива с обичайната помия, но допуска и ужасна грешка, посочвайки, че знае къде живея и посочва конкретният квартал на Видин, в който се намира панелката ми. Приемам този знак в стил „Коза ностра” , като заплаха и закана към децата ми, които сега са сами у дома докато ние сме на лечение за трансплантация със съпругата ми във Франция. Не е преувеличено, знам как работи мафията и знам, че са способни на всичко, дори и на убийства. Това са изроди без съвест, морал и души.
Моят адрес и телефонен номер са публични, както и всички действия, сигнали, финансиране и акции на БОЕЦ. Не ни пази НСО за милиони, не живеем в собствен хотел с частни мутрогардове, нямаме охрана и не ходя въоръжен. Три пъти свинете се опитаха да убият съпругата ми, посегнаха и децата ни, срещу мен има няколко нападения, разбивали са ни фирмата и дома няколко пъти, десетки призовки, проверки, разпити, дела, запори, ревизии. И не могат да ни спрат.
Знаят, че каузата ни е чиста и сме обречени да победим. Знаят, че сме водени в тази битка от цели и идеали, които те дори не могат да разберат. И ги е страх! Ужасен, животински страх тресе свинете, защото усещат края си. Защото БОЕЦ се превърна в символ на съпротивата срещу мафията и това е най-големият им кошмар – гражданите да осъзнаят силата си!
Пеевски, Деляне, Шиши, Свиньо!
Борисов, Бойко, Буда, Мутро!
Не посягайте на децата! Опитате ли дори, земните ви дела приключват. И това не е заплаха, а клетва и обещание, без значение какво ще ми коства. Знаете, че няма какво да ме спре. Дори някой да погледне децата ми накриво, вие ще носите отговорност. Страх ви е страх и с право се страхувате! Много милиарда има да повръщате, за много човешки съдби, мечти, животи и бизнеси има да плащате! Искам да ви видя, заедно с всички ченгета, негодници и крадци на подсъдимата скамейка и в затворите. И няма какво да ме спре.
Ще защитя семейството си с всички средства. Бойците и приятелите си моля да разпространят този пост, гласността е нашата защита. В битката за свобода и справедливост гражданите сме по-силни от мафията, а гражданската солидарност е най-силното ни оръжие.
А на децата – обичаме ви, знаете какво да правите!
Остават ни два дни до трансплантацията и се прибирам да изриваме кочината!
#БОЕЦсрещуМАФИЯТА

image image  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19805480
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930