Свързани новини
-
Ангелкова мълчи: ще даде ли още концесии на СИК и ВИС и защо не защити туризма от Н-18
В неделя 19 минути изпрати актуални ...
Министерството на туризма пусна тези дни най-нагласената обществена поръчка за всички времена. Джакпотът от 6 милиона лева може да бъде спечелен само от някой, който вече го е печелил. Идеята е много проста: „който има вуйчо владика, става поп“. А който няма вуйчо владика, не става поп.
Шестте милиона лева са за „осъществяване на интегрирани комуникационни кампании на целеви пазари в Гърция, Сърбия, Северна Македония, Румъния, Турция, Полша, Чехия, Словакия и Унгария, Русия, Украйна, Молдова, Дания, Норвегия, Финландия, Швеция, Белгия, Нидерландия, Люксембург, Израел, Германия и Съединени американски щати“ с осем обособени позиции.
Забавното е, че при краен срок за подаване 4 март 2020 г., резултатите ще станат известни най-рано в края на същия месец, като се изчисли и времето за обжалване, кампанията няма изобщо да свърши работа за продадения вече пореден ол-инклузив сезон на бг туризма.
Големите хотелиери вече довериха на 19 минути: продали са толкова легла, колкото и тази година и мечтаният от министъра скок от 10% може да се получи само в стъкмистиката. А тя вече личи – голямо е разминаването между истинските данни на хотелиерите и въображаемите на т.нар. единна система за туристическа информация, за която министерството потроши милиони при също странни обстоятелства на обявяването на поръчката (вижте в архива на 19min.bg).
6-те милиона ще бъдат потрошени нахалост, но не и за печелившите и техните покровители, също като 15 000 000 лева, за които министърът на туризма Ангелкова многократно благодари на финансовия си колега Горанов преди дни, все едно не ги даваме ние - данъкоплатците, а той ги вади от джоба си.
Става въпрос за пари за насърчаване – наречете го и подкупване, на чужди туроператори, които ще раздаваме по неясни критерии. И там важи максимата, известна на всеки, който поне малко е наясно с бг туризма: онези вече са продали, каквото са могли, и няма сила, която да ги накара взетите премии да отидат за допълнителна промоция на страната, а не в техните джобове.
Снимка: БГНЕС
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela