Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2020 19:17 - Агенцията за закрила на детето поема телефонната линия за деца http://glasove.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 121 Коментари: 0 Гласове:
0



Агенцията за закрила на детето поема телефонната линия за деца Автор: БТА   06.02.2020 

*ВСИЧКО КОЕТО СЕ ПРАВИ "ЗА ДЕЦАТА" Е С ЦЕЛ ОТНЕМАНЕТО ИМ ОТ СЕМЕЙСТВОТО И СЛЕДОВАТЕЛНО ПРОТИВ ТЯХ! ТЕЗИ НЕ ГИ Е ГРИЖА ЗА ДЕЦАТА,ТЕ ИСКАТ ДА РАЗБИЯТ НАЙ-ДОРАТА СРЕДА ЗА ТЯХ-СЕМЕЙСТВОТО!  ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО???? ОБУЧЕНИЕ НА 4 ГОДИШНИ ДЕЦА Е СЪС СЪЩАТА ЦЕЛ. РОДИТЕЛИ НЕ СИ ДАВАЙТЕ ДЕЦАТА,АКО ИСКАТЕ ДА ГИ ИМАТЕ! ЕДИН НАРОД СЕ УНИЩОЖАВА,КОГАТО ДРУГ ЗАПОЧНЕ ДА УЧИ И ВЪЗПИТАВА ДЕЦАТА МУ! НИЕ И ДНЕС ВИЖДАМЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ТАЗИ ПОЛИТИКА! НЕ,НА ДЪРЖАВНИ ДЕЦА! ДЕЦАТА В СЕМЕЙСТВОТО! НАСИЛИЯТА СА ПРЕЕКСПОНИРАНИ И С ТЯХ СЕ ЗЛОУПОТРЕБЯВА!НЕ СПЕТЕ,СЪБУДЕТЕ СЕ И МИСЛЕТЕ!НЕ ВЯРВАЙТЕ! Н.М.


Държавната агенция за закрила на детето ще поеме управлението на Националната телефонна линия за деца 116 111. Номерът, който е единен за цяла Европа, ще остане достъпен от цялата страна и напълно безплатен за обаждащите се, съобщиха от агенцията. За поддръжката на линията ще бъдат назначени квалифицирани психолози, които ще предоставят денонощно подкрепа и информация. Ползватели могат да бъдат деца, юноши, техните родители, близки, както и граждани, търсещи информация или помощ по проблеми на деца. Националната телефонна линия за деца 116 111 е създадена от ДАЗД и до момента се поддържаше от фондация "Асоциация Анимус".

image

 Ще продължи практиката при сигнал за дете с опасност за здравето или живота да се сезират полицията и регионалните дирекции на Агенцията за социално подпомагане.

За периода от 2009 г. до края на 2019 г. са били осъществени 10 928 консултации с родители и 11 772 консултации с роднини и близки. Консултациите с деца са 119 530. Повечето обаждания от родители са касаели семейни проблеми (родителски права, конфликти между родители и отношенията родител-дете), търсене на информация за социалните служби и за програми за закрилата на децата, както и за подаване на сигнал за насилие над дете.

Децата най-често са се обръщали чрез телефонната линия с въпроси за отношения с връстници, създаване на приятелства при промяна на средата (преместване в друго училище или град). Част от обажданията са били свързани с любовни връзки и взаимоотношения, като в някои случаи са споделяли за насилие във връзката и опасни интернет запознанства, училищни проблеми и тормоз, посочват от Агенцията за закрила на детето.

Близо 5200 са регистрираните обаждания от деца за психосоциални проблеми - страх и тревожност, както и за притеснения за психични заболявания. Всеки месец е била предоставяна подкрепа на средно 5-6 деца, които са искали да посегнат на живота си.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19845073
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930