Не се подигравайте с хората, които пазаруват и оставят в магазините ви своите пари
Фрог нюз Мъже на различна възраст се влачат по пода и със сълзи на очи повтарят: Колата, колата… Те умоляват, сякаш животът им зависи от това дали ще спечелят кола. Нея я обещава реклама на веригата магазина Кауфланд. Това, което се вижда и чува в рекламния клип е стряскащо унижение не само за клиентите на магазина, но и за всички българи, които са принудени да я гледат много пъти на ден.
Купувайте от нас и ще спечелите една от трите коли, които предлагаме – провокира кампанията на мениджърите.
Стремежът към повече оборот и печалба е естествен и в основата на всеки бизнес. Разрешени са почти всички средства за привличане на вниманието, но все пак има граници, които не бива да се прекрачват. Унижението и подвеждането са част от тях.
Не се подигравайте с хората, които пазаруват и оставят в магазините ви своите пари. Уважавайте клиентите, не ги унижавайте с безумното хрумване на някакъв рекламен „експерт“ мъже да се влачат по пода с обезумели погледи и вопли… Това повече отвращава, отколкото привлича.
Компанията Кауфланд е доказала своето място на пазара. Няма нужда от подобно оскърбително подценяване на аудиторията. /ЛИЧНО АЗ БИХ ГИ РАЗКАРАЛ ВСИЧКИТЕ ВЕРИГИ МАГАЗИНИ.ТЕ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ РАБОТЯТ ЗА КЛИЕНТИТЕ СИ,УНИЖАВАТ ГИ,ПРОДАВАТ БОКЛУЦИ И НЕ ПЛАЩАТ ДАНЪЦИ.ИМАТ СИ СВОЯ НЕГЛАСНА ПОЛИТИКА В НАША ВРЕДА!/Н.М.
Както казва известният експерт Ванс Пакард: Рекламата е изкуството да се целиш в главата, за да попаднеш в джоба. Но интелигентно.
Не само тази реклама е проблемна – много са. Къде е СЕМ обаче?
Ти си тръгваш, но поспри се — с цената щ...
Мой разказ в днешния Труд
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata