Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2020 16:42 - От първо лице в инфекциозно: Мухъл, мръсни тоалетни и без лечение Мъжът е изолиран заради съмнения за коронавирус https://www.dnes.bg/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
1



От първо лице в инфекциозно: Мухъл, мръсни тоалетни и без лечение
Мъжът е изолиран заради съмнения за коронавирус

10 мар 2020   Александър Попов

image

От първо лице в инфекциозно: Мухъл, мръсни тоалетни и без лечение

Млад мъж сподели видео в социалните мрежи и разкри от първо лице какво се случва в инфекциозното в Бяла Слатина. Той е приет там, след като се обадил, че е повърнал. Той е попаднал сред рисковите пациенти за коронавирус, тъй като е пътувал до Дания и Брюксел.
"Бях докаран в петък вечерта след оплаквания, че съм повръщал. Най-вероятно хранително натравяне. Бърза помощ в Козлодуй, след като разбраха, че съм пътувал в Дания, в Брюксел, вдигнаха телефона до Враца. Пристигнаха едни маскирани нинджи и ме докараха тук, в инфекциозното в Бяла Слатина", разказва потърпевшият.
Във видеото той показва мизерията в болницата - мръсни тоалетни и баня, по стените има мухъл, а по думите му - "храната няма кой да я яде и на улицата".
До понеделник на обяд не са му взимани кръвни проби.
"Даже не са ме попитали как се чувствам, защо повръщам, имам ли някакво натравяне на кръвта. В събота дойдоха хора от София, взеха ми проби от носа и устата, за да ме изследват за коронавирус. Приемат ме без симптоми - без кашлица, треска или каквото и да е", разказва той.
Местната преса съобщава за приети двама души с коронавирус и според него това е той и още една жена, която седи от няколко дни без никакви симптоми.
"Жената даже е вдигнала кръвно, защото не знае за какво я държат. Държат ни буквално не като болни, а като престъпници", казва мъжът.
Според него всичко това е фарс, при който са вкарали здрав човек в инфекциозно отделение.

Dnes.bg прави опити да вземе мнението и на ръководството на болницата в Бяла Слатина.

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19794693
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930