Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2020 18:37 - ЗЛОВЕЩО!!! ГЕН. МУТАФЧИЙСКИ МИ КАЗА: „ВИЕ СИ ИЗБЕРЕТЕ КЪДЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА УМРЕ БАЩА ВИ – У ВАС ИЛИ В БОЛНИЦА!“. КРИЗИСНИЯ ЩАБ ЩЕ УБИЕ БОЛНИТЕ В БЪЛГАРИЯ НЕ ОТ CO
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
2



ЗЛОВЕЩО!!! ГЕН. МУТАФЧИЙСКИ МИ КАЗА: „ВИЕ СИ ИЗБЕРЕТЕ КЪДЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА УМРЕ БАЩА ВИ – У ВАС ИЛИ В БОЛНИЦА!“. КРИЗИСНИЯ ЩАБ ЩЕ УБИЕ БОЛНИТЕ В БЪЛГАРИЯ НЕ ОТ COVID 19!

imageМОЛЯ ВИ СПОДЕЛЕТЕ ЗА ДА СТИГНЕ ДО МЕДИИТЕ !!!

„Вие си изберете къде е по-добре да умре баща ви у вас или в болница” ми каза генерал Мутафчийски.

Кризисният щаб на България ще убие болните в България не COVID19.

С това заключение приключи денят ми.

Баща ми страда от деменция, има четири стенда и от три дена има затруднено дишане. На легло е от година .

От два дена се опитвам да намеря болница в София, където да го прегледат, настанят и лекуват, но уви. Оказа се, че с 330 заразени до днешният ден в цяла България, София не разполага с болнични легла за болни, които не са заразени от Корона вирус.

В болница ‘Света Ана” от два дни никой не отговаря на телефона. Болница “Токуда” не приема пациенти, понеже са под карантина, според служителката отговаряща на телефона.  Служител от спешното отделение в болница “Лозенец” любезно ми обясни, че ако доведа баща ми ще го прегледат, но ако открият респираторни проблеми няма да го приемат. Това било нареждане на шефа на болницата.

Препратиха ме към Военна болница и Пирогов.

От спешното на Военна Болница ми отговориха, че не трябва да водя баща ми там, понеже те приемат само болни с инсулти и инфаркти. Трябвало да си намеря друга болница. След като попитах докторката за нейното име, тя безцеремонно ми затвори телефона.

Нямах друг избор освен да позвъня на 112 и да помоля за помощ. Не след дълго се появи мила, млада докторка, която обстойно прегледа баща ми. В листа отбеляза, че няма възможност да се хоспитализира в момента след разговор от РКЦ.

От РКЦ и обясниха, че в цяла София в момента няма нито едно свободно легло, което да бъде настанен умиращият ми татко .

Отчаяна реших, че единствения шанс на татко ми да влезне в болница е усмихнатият от телевизията генерал -професор Мутафчийски. След дълги опити да се свържа с него реших да го пресрещна след Брифинга в 5 часа в Министерския съвет .

След като брифинга приключи, проф. Мутафчийски излезна и аз се запътих към него. Плачеща му обясних в каква ситуация се намирам, а той ми отговори: “Госпожо, Вие сама преценете къде е по-добре да умре вашият баща в болница или в къщи”. Обясни ми , че в военна болница няма места и ме посъветва да се обърна към 2 ра градска болница, където според РКЦ-то няма места. При въпроса как да го транспортирам до там, тъй като Бърза помощ отказва, частните линейки също се плашат като чуят, че някой има респираторни проблеми, той ми отговори да си намеря начин.

Последните ми надежди бяха в Пирогов. Дано там се смилят и да го приемат. Както винаги не останах разочарована. Двама млади доктори приеха баща ми и след направен тест за Корона вирус го приеха в Второ вътрешно отделение. Теста се оказа НЕГАТИВЕН .

Преди да си тръгна от там ми казаха, че съм направила добре, че съм доведа баща ми при тях, понеже в Пирогов никога не отказват.

Оказа се , че единствено лекарите в Пирогов имат сърца и са готови да се борят за един 81 годишен дементен старец. Този старец е моят баща. Баща, който безкрайно много обичам и съм готова до сетният си дъх да се боря за него .

А на генерал Мутафчийски мога само да му пожелая един ден той да се окаже в подобна ситуация. И да не забравяме, че кълбото се върти!!!

Моля ви, препратете това мое писмо да всеки, който смятате, че би искал да разбере как се справя Кризисния щаб в България.

Антоанет Георгиева

Бележка на Веселина Томова: Знам какво преживява тази жена, защото минах по тази Голгота с мама, Бог да я прости!, и сърцето ми плаче, като чета тези редове.

Това е истинското лице на Д-Р МЕНГЕЛЕ С УНИФОРМАТА, който всеки ден презрително тънко усмихнат, като че изпитва садистично удоволствие да ви ругае и да ви предрича, че ще умрете всеки момент! Това е истинското лице на слугата на Хунтата и на Диктатора!

П.П. Георги Дренчев: Само да добавя, защото ТУК му е мястото- във ВМА ИМА ЗАРАЗЕНИ ОТ КОВИД-19, ВОЕННИ БЕЗ СИМПТОМИ, КОИТО ПО ПРОТОКОЛ ТРЯБВА ДА СА ПОД КАРАНТИНА, А НЕ НА ЛЕГЛО.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19799707
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930