Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 18:40 - ЕТО КАК ВАРНЕНСКИТЕ ОБЩИНСКИ МИЛИЦИОНЕРИ ГЛОБЯВАТ! МИЛИЦИОНЕРКАТА ГАЛИНА БЕЗ МАСКА, ОПИПАХМЕ МРЪСНАТА И ХИМИКАЛКА И ТАКА НИ „СПАСИ“ ОТ КОРОНАВИРУС! http://af
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
1



ЕТО КАК ВАРНЕНСКИТЕ ОБЩИНСКИ МИЛИЦИОНЕРИ ГЛОБЯВАТ! МИЛИЦИОНЕРКАТА ГАЛИНА БЕЗ МАСКА, ОПИПАХМЕ МРЪСНАТА И ХИМИКАЛКА И ТАКА НИ „СПАСИ“ ОТ КОРОНАВИРУС!

imageРазхождам кучето си в Морската градина, нещо, което правя всеки ден, при това преди два дни даже пред погледа на шефа на Обшинска полиция Васил Начев, впрочем, разкаран от „Вътрешна сигурност“, заради безобразия, по-късно взет на работа в Регистрации – КАТ-Варна от Тодор Иванов, и впоследствие направен от същия тоя Тодор Иванов /вече в качеството му на зам-кмет по сигурността на Община – Варна/ на всичкото отгоре и шеф на Общинска полиция – Варна.

Днес правя същото следобед.

Живея на 200 метра от Морската градина.

През една алея виждам трима милиционери, спрели младо момче. Мога да се върна назад, мога да свия в друга алея, но тъй като съм журналист, решавам да вляза направо в боя, за да видя как варненските милиционери пишат актове.

Приближавам се и насреща ми се изтъпанчва общинската милиционерка Галина Таскова.

Без маска. С усукан съмнителен плетен сив шал около врата. Носът и навънка, а докато ми чете после лекция на съвсем съмнителен мЬек акцент, си е завряла устата в лицето ми.

ДайтЬе си докЬумЬентите, вика милиционерката Галина.

Не ги нося в себе си, отвръщам. По анцунг и яке съм.

Другият общински милиционер ми се дърви насреща, че ще ме глоби И щото не съм си носила документите, тъй било по закон.

Другия път като отида на плажа, ще си пъхна личната карта, сещате се къде.

Милиционерката Галина продължава да чете лекция, прекъсвам я и и казвам да пише какво си щете, и че ако забелязва – разхождам кучето си.

Не може да се разхождат кучета, забранено е – вика милиционерката и победоносно отбелязва, че – още повече живеете много далеч от Морската градина.

Личи и че явно не е от Варна. Иначе щеше да знае, че улицата ми е на 200 метра от Морската градина, а не е във „Владиславово“ и дали ще разхождам кучето си в близката градинка или в Морската градина, е все тая.

През това време милиционерката продължава да пише предупредителен протокол и да хвърля разни частици от устата си върху ми, защото е без маска.

После ми подава химикал, който е абсолютно съмнително чист и някаква сто пъти по-съмнително чиста кожена папка върху която е забоден предупредителния протокол, за да го подпиша.

Дотук сто хиляди пъти да съм се заразила с коронавирус не от Морската градина, а точно от милиционерката Галина.

Фатмашката идиотия в тая държава – кочина обаче е потресаваща.

Морската градина е опасна, но мръсния химикал, милиционерката без маска и без ръкавици – не.

Накрая написвам, че не съм съгласна с предупредителния протокол, а милиционерката Галина вика – аааа, значи отказвате да го подпишете, а?!

Пиша, че не съм съгласна, ако можете изобщо да четете, и отвръщам.

И си сложете шала на устата, че от вас човек може да се зарази пет пъти повече, отколкото от Морската градина.

Такъв ташак, няма, братя и сестри.

Това не е държава, а кочина.

Веселина Томова

image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19705299
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031