Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 21:05 - ПОТРЕС: ГЕРБ Директорът на МВР Болница Ненчо Смилов назначава без конкурс калинката Соня Марина за началник клиника https://www.informiran.net
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 649 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

ПОТРЕС: ГЕРБ Директорът на МВР Болница Ненчо Смилов назначава без конкурс калинката Соня Марина за началник клиника 11.05.2020

image
Скандалните назначения на ГЕРБ Директора Ненчо Смилов и заместника му Бано Треновски, в комбинация  с Бойко Гешев,  продължават ежедневно. Освен че назначават прогонената от Пирогов смугла силиконка Жасмина Гъркова без конкурс, представяйки я като любовницата на ʺНай- важния Герберʺ, въпросните лица извършват ежедневно дейност, която е отвъд линията на закона. Но за сметка на това добре остойностена.

Манипулациите и фалшификациите на документи за конкурси , новоназначения и наказанията се водят за техни ежедневни забавления. Понякога самосиндикални, понякога по нареждане отгоре.

Комисиите за допустимост при изпити и конкурси се променят от ден за пладне, а кешовите плащания за извършените услуги, са нещо съвсем нормално в рамките на работния ден.

Сумите не са колосални, но пък са редовни и няма кой да се оплаче.

Кохортата е назначила по техни думи, лично по нареждане на Бойко Борисов,   д-р Соня Марина без конкурс като Началник клиника по кожни болести през ноември 2019 година. Без обявяване на какъвто и да е конкурс, без време за подаване на документи, без да е информиран тогавашния й началник.

Въпросното лице – Сончето Марина, е ʺизвестна парашутистка в пенсионна възрастʺ , назначавана във всички университети след обажданията на Генерал Марин, Георги Първанов, Желю Желев, Иван Костов,  мъжа й Гено Киров, а сега вече и Бате Борисов. Най-често звъни мъжът й и започват 4 часовите разговори кой познавал и кой бил той. И колко пациента бил спасил.

Назначението се счита от запознати като абсолютно противозаконно, но този път минава под шапката на парламентарната група на ГЕРБ. Знае ли Бате Борисов за назначенията е въпрос, който не се нуждае от отговор. В силовото министерство нищо не минава без неговото одобрение. Дали това е в рамките на закона, е коренно друг въпрос.

Полковник от МВР и пациент на кожна клиника от МВР,  идвал неколкократно през 2019,  по вече снети показания от служители от МВР болницата,   да предаде лично на предишния й началник посланието, че Бойко Борисов му е вдигнал мерника и ще бъде елиминиран. И че трябвало да се пази.  Случилото се е било в присъствието на свидетели от клиниката, които са прибледнели. Летели заплахи, на които тогавашният началник на клиниката отвръщал усмихнато: ʺГосподине, моля, качете се  в стаята и не се вълнувайте. Всичко ще бъде наред! Хапнете една фавличка сега. Спокойно. Без притеснения.ʺ Потупвал парламентьора до вратата и го отпращал.

Професорът Гено Киров, бивш началник от МВР, съпруг на Сончето Марина,   се обадил допълнително на Ненчо Смилов с думите, цитира се дословно по присъствали на случката:

ʺКъде си братчето ми? Стана началник. Браво, братчето ми. Аре да назначиш Сончето за началник, братчето ми. Знаеш , брат, разбрала е , че си станал Директор и ме натиска. Цял ден стои дома и яде и кенза, брат.  Съсипа ми нервите, братчето ми. Дееба бабичката. Помагай да стане началник , брат. Аз на времето ти  помагах. От мен ще имаш много неща още , брат…Обичам те, братчето ми. Знаеш, че тя може да е само началник, брат, не може да бачка. Така е свикнала , Сончето. Вземай я да ме спасяваш. Обичам те , братчето ми. Вземи я за 5-6 годин, после ша видимʺ 

Скандалните случки от болницата на властта към момента не намират опровержение от силовото министерство. Над 95 % от персонала на болницата е за отстраняването на Ненчо Смилов от поста Директор. Срамните осъдителни петна , които Ненчо Смилов лепна на болницата, са само началото на канонадата от обвинения срещу МИ МВР.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19704552
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031