Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2020 18:20 - ТЕЖЪК КРЕТЕНИЗЪМ ТРЕСЕ ТЕРИТОРИЯТА https://svobodnoslovo.eu/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 135 Коментари: 0 Гласове:
1



ТЕЖЪК КРЕТЕНИЗЪМ ТРЕСЕ ТЕРИТОРИЯТА

23.05.2020 admin

  image  

Обожавам божури. Любими цветя. И днес реших да си купя, за да се наградя за проявената сила на волята. А всеки, който ме познава, ще потвърди, че съм силно алергична към кретени и обикновено оставям незабравим и ужасяващ спомен у такива.

Отивам сутринта в магазин, в който всеки месец оставям солидна сума, но там ме посреща едно същество, увъртяно в маски, шлемове и ръкавици като космонавт и ми обяснява, че след като не съм над 60, не мога да вляза. В целият магазин не само възрастен, ами и кьорав човек няма. Не можело. Ако дойдел някой възрастен, съм щяла да го заразя, мерките били много адекватни.

 

Попитах съществото какво пречи да заразя де що възрастни видя следобед, когато обикновено се изсипват в магазина да пазаруват, но женицата ме изгледа силно възмутена и каза, че заради такива като мен SI4KI 6A OMREM!

Чакайки Апокалипсиса на мренето, съществото си сподели колко вярва на генерал Годжи и Борисов и как те са я спасили от мъчителна агония от ковида!!! На, да ми изсъхне купеният божур веднага, ако ви лъжа.

И се замислих как някак си вървят ръчичка за ръчичка – кретенизъм, Борисов, Мутафчийски и маски…..но защо и нас трябва да превръщат в такива?!? Адекватни мерки – добре, но това сутрин да пазаруват хора, които по традиция си ходят на обяд в магазина, а останалите дори една вода да не могат да си купят, направо кърти мозъци!!!!

И всъщност колко е лесно да убедят мнозинството да се правят на циркаджии. Колко лесно им сложиха маските! А скоро сигурно и чипове. Да се разхождат чипирани като говеда на паша. Докато дойде време за кланицата….

Та аз да си се върна на божура. Понякога малка красота и миг щастие помагат да се преглътне кретенията и мръсотията на света.

Елена Гунчева

image

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19804386
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930