Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2020 18:23 - Бойко Борисов не пие? Да, между 7 и 18 ч. После е на уиски и пури, любимото питие е „Ямазаки” от 340 лв. бутилката https://narod.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 223 Коментари: 0 Гласове:
2



Бойко Борисов не пие? Да, между 7 и 18 ч. После е на уиски и пури, любимото питие е „Ямазаки” от 340 лв. бутилката imageот admin на 16.06.2020  

Преди дни социологът Кънчо Стойчев побърза да изчетка образа на Бойко Борисов със слугинския коментар, че „Борисов не е човек, който употребява алкохол”.

„Уточнението” на Кънчо дойде след излагацията със записа, изтекъл в интернет, в който очевадно пияният Бойко нарича шефката на парламента Цвета Караянчева „тъпа кърджалийска пу*ка”.

Предизвикалият бурен смях слагачески жест обаче се оказа колкото комичен, толкова и неверен, докладва пред Narod.bg източник от управляващата партия.

imageПитие като за всеки ден…

Оказа се, че министър-председателят не пие между 7 и 18 ч., след това задължително си налива уиски. Ежедневното питие на ген.-лейтенант инженер д-р Бойко Борисов е 12-годишно „Кардю” (Cardhu 12 Year Old) за „скромните” 90 лева, което често споделя с най-близките си, сред които Владислав Горанов и Томислав Дончев, издаде източникът на Narod.bg в ГЕРБ, имал честта да ходи на гости на премиера в Банкя.

imageЯпонската класика от 340 лв. бутилката е за по-тържествени поводи

Отново 12-годишно уиски, но този път японското „Ямазаки” (Yamazaki 12 Year Old) си налива в чашата Борисов при по-специални поводи. Цената също е специална – 340 лева бутилката, почти колкото една средна пенсия у нас, която е около 400 лв.

Както подобава, чашата с елитно питие Бойко гарнира с пура „от големите”, каквато му е подарявал и нарочения за жертва бизнесмен Васил Божков.

Реклама

imageСнимката на пура с образа на Борисов бе пусната от Васил Божков

Според опозицията в ГЕРБ провлаченият глас на Борисов, който чуваме от уличаващото аудио, може да не е заради прекаляване с „Ямазаки” за 340 „кинта”, а от употреба на скъпи упойващи вещества, каквато клюка върви от години, обясни информаторът на Narod.bg.

Иначе преди дни министър-председателят за пореден пък подчерта, че не употребява алкохол. Изобщо – нито капка…

Причината за това бил много лош спомен от младежките му години, свързан с вино. Ето как самият той обясни неприязънта си към спиртните напитки:

„Много пъти съм казвал, че няма човек, който да каже, че е пил с мен. Единственият случай, когато се напих бях на 19 години. Преди това не бях близвал алкохол.

Пиеха вино от една голяма туба – 20 литра. Казаха ми: „Брато Борисов, ела да пиеш“. Аз не бях пил, ама знаех, че е срамно да не си пияч. Страх ме беше, но ми сипаха една голяма чаша вино. Бях уморен, ама пих от това вино.

И пия, пия виното, то като лимонада. Не усещам нищо. Чакам да съм се напил, не съм. Викам сипи още. Сипват, а аз – жаден. И отивам да си просна кимоното в банята. Прехвърлих го на една тел и гледам огледалото идва към мен. Едва излязох. Лягам си и изведнъж като ми се завъртя всичко живо и като започнах да повръщам. Отрових се. От тогава никога не съм бил пиян“, развесели „мисирките” баш баканинът на България в типичния си стил.

Снимка: clubz.bg




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19794799
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930