Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2020 16:57 - Хаджигенов: Премиерът на Холандия изпрати писмо до бития Евгени Марчев, а главният каскет излезе в отпуск http://www.budnaera.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 107 Коментари: 0 Гласове:
2



Хаджигенов: Премиерът на Холандия изпрати писмо до бития Евгени Марчев, а главният каскет излезе в отпуск   Споделяне3     image Николай Хаджигенов
Онзи ден ми се обадиха от университета в Хага, където учи Евгени Марчев. Нямам идея как са стигнали до мен, но бяха силно притеснени, че е пострадал на мирен протест от полицейско насилие, знаеха че е във болница и че аз съм му адвокат? Това написа във Фейсбук профила си адв. Николай Хаджигенов.

"Попитаха как да помогнат? Премиерът на Холандия му изпрати писмо. Президентът на Република България говори с него и с родителите му по телефона, изразявайки съчувствие и предложи помощ", допълни той. 

"Главният каскет на републиката излезна в отпуск, няма разследване на насилието и изтезанията, НСО и МВР отказаха да ни предоставят записи от камерите и крият извършителите.....

А, българите в чужбина тялото им е там, душата тук при нас", отбеляза адвокатът.

Darin Varbanov в неделя



От стената на адв. Николай Хаджигенов :

Пичове, шубета и вие каскети.
Онзи ден ми се обадиха от университета в Хага, където учи Евгени Марчев.
Нямам идея как са стигнали до мен, но бяха силно притеснени, че е пострадал на мирен протест от полицейско насилие, знаеха че е във болница и че аз съм му адвокат?...

Вижте повече Българи в редица страни в чужбина организират протести в подкрепа на исканията за оставки на премиера Бойко Борисов и главния прокурор Иван Гешев, и за въвеждане н.... image dnevnik.bg Протестите в чужбина: Да пътуваш 750 км., за да поискаш по-добра България Българи в редица страни в чужбина организират протести в подкрепа на исканията за оставки на премиера Бойко Борисов и главния прокурор Иван Гешев, и за въвеждане н.... Българи в редица страни в чужбина организират протести в подкрепа на исканията за оставки на премиера Бойко Борисов и главния прокурор Иван Гешев, и за въвеждане н....  
     

 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19798785
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930