Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2020 19:52 - Щастливо пребиваване в демокрацията на Борисов и неговите началници! https://www.lentata.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 108 Коментари: 0 Гласове:
0



Щастливо пребиваване в демокрацията на Борисов и неговите началници! Повече надали ще видя накуп най-уважаваните от мен, хората от които съм се учила и на които съм искала да приличам. Ще си угаснем тихо по къщите на наша все още територия с усещането, че сме изгубили и последната битка. Пред телевизора сенилно умилени от турския сериал.


image

Гост-автор | 07/08/2020  Автор: Соня Момчилова

 

Добре де, мирни граждани с възстановен ритъм и режим на предвижване. Ние, идиотите ще се приберем, ще приберат най-буйстващите, а тези, с последните надежди за събуждане, ще се оттеглим в тихата си духовна емиграция, децата пък ще поемат към университетите си в Западна Европа и там ще си останат.

Повече надали ще видя накуп най-уважаваните от мен, хората от които съм се учила и на които съм искала да приличам. Ще си угаснем тихо по къщите на наша все още територия с усещането, че сме изгубили и последната битка. Пред телевизора сенилно умилени от турския сериал.

Децата няма да се върнат. Управляващите ще останат. Вие ще ходите на избори, а Мишо Константинов ще ви брои гласовете. Ама накъде сте тръгнали по освободените от некъпаните и недоспалите пътища, отремонтирани от ГЕРБ? Към кенефите за 100 000? Ама и те не работят, уважаеми съграждани, и те не работят! Щастливо пребиваване в демокрацията на Борисов и неговите началници! И да не забравите да се ваксинирате срещу събуждане.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19830987
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930