Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 14:38 - Идиотията Фейсбук – или как да нахраним егото си със захарен памук
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 619 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес реших да се поровя малко повече от обичайното във фейкбук. За 10 минути видях, че треньорът на Челси, Томас Тухел е купил къща на прислужницата си и платил операция на детето й, някакво пишлеме се хвалеше,че хванало маломерни заргани, двама крадци разбили улични автомати, самодеец-градинар стъкмил красива градинка в квартал Трошево, Кристалина Георгиева ударила едно рамо на китайците, снимка на две от трите идиотки-тризначки Вяра, Надежда и Любов, на която приличат на вещерки, Бойко Борисов в поредния манастир и реклами, реклами, реклами.

След всяка публикация реклама – сякаш невидим еврейски прожектор е насочен към съзнанието ни и ни облъчва с реклами.

Две години бях извън фейсбук и си бях много добре. Завръщането ми завари тотална идиотия, пълна липса на смисъл, продуктово позициониране и тъпи постове.

На 100 поста в 1 има зрънце смисъл. Другото е талаш, словесна плява – кой къде се цопнал, какво ял, къде празнувал, как си вчесал котката – само няма постове какво е правил в тоалетната и спалнята. Очаквам първите смелчаци да покажат какво правят над тоалетната чиния и под чаршафите – те ще са пионерите на фейсбук в нова, неизследвана територия.

Тъпанарска история е фейсбук. Захарен памук,който дъвчеш и накрая в мозъка ти не остава нищо.Поле за изява на всеки – бил той идиот, полуидиот, ексцентрик, глупак или самозванец. Какво правят нормални, работещи хора в тази идиотия е загадка. Лично мен ме разтоварват някои клипчета, следя 2-3 групи за футбол и риболов. Мнооого рядко прочитам нещо смислено.

Но еврейският мозък на Зукърбърг много добре е изчислил защо човек кисне във фейсбука му.

Заради Егото си!

Да покаже колко е велик, значим, умен, забавен, можещ и талантлив. А в реалността е смотан, скучен, тъп, завистлив и некадърен.

Но на кого му пука за реалността? Нали във фейсбук си важен и готин – особено, когато цитираш чужди мисли /защото нямаш свои/, заяждаш се с популярна личност или пуснеш снимка от последното ти кльопане.

Иво Югов

barometar.net





Гласувай:
3



1. andorey - Точно така е. Аз съм го формулирал - ...
20.09.2021 17:12
Точно така е. Аз съм го формулирал - Евтиният път към славата - https://andorey.blog/history/2021/05/31/socialnite-mreji-evtiniiat-pyt-kym-slavata.1763367
Поздрави !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2168103
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031