16.09.2021 19:49 - ИСТИНСКА КОНДИЦИЯ: Повече от 96% от „учените“ на Lancet, които отрекоха теорията за произхода на лабораторията Covid, имат директни връзки с Ухан
Автор: zahariada Категория: Новини

Последна промяна: 16.09.2021 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

13.09.2021 г. / От Итън Хъф /

image

Както може би си спомняте от първите дни на пандемията , 27 „учени“ написаха писмо, публикувано в The Lancet, в което се твърди, че коронавирусът от Ухан (Covid-19) не произхожда от лаборатория в Ухан. Е, оказва се, че 26 от тези учени имат пряка връзка с въпросната китайска лаборатория , което прави твърденията им напълно недостоверни.

Това писмо, публикувано на 7 март 2020 г., „категорично осъжда конспиративните теории“, свързани с китайския вирус, които предполагат, че не е възникнало случайно от супа от прилепи на мокър пазар. Те настояват, че китайските микроби са продукт на природата, а не на генетично подправяне.

Тази декларация е имала за цел да сложи край на разговора, с изключение на факта, че питащите умове са решили да разгледат въпроса допълнително. Това, което откриха, е, че почти всички въпросни учени имат големи конфликти на интереси, когато става въпрос за казване на истината.

Daily Telegraph откри, че 96 % от изследователския екип, който е автор на статията за The Lancet, има връзки с китайски изследователи или техните колеги или благодетели в скандалния Институт по вирусология на Ухан (WIV), единствената известна в Китай лаборатория за биологична безопасност на четвърто ниво.

Един от авторите е Питър Дашак, британският президент на организация, наречена EcoHealth Alliance, която беше хваната да изпраща пари директно към WIV, за да провежда незаконно проучване за получаване на функции върху коронавирусите. Друг е сър Джеръми Фарар, научен съветник от британското правителство.

Единственият учен без очевидни връзки с WIV е Роналд Корли, експерт по микробиология от Бостънския университет .

„Организаторът на писмото, британският зоолог Питър Дашак, вече беше установено, че има конфликт на интереси, тъй като той е президент на базираната в САЩ Алианс за екологично здраве, която финансира изследвания в Института по вирусология в Ухан“, съобщава DailyMail Online .

„Въпреки че не беше деклариран конфликт на интереси по време на написването на писмото, The Lancet беше принуден да публикува допълнение към писмото, потвърждаващо връзката на Daszak с Алианса за екологично здраве.“

Covid е биооръжие, което е разработено, за да отприщи нов световен ред

Причината, поради която всичко това е все още важно, е, че това писмо в The Lancet изигра критична роля в началото на потискането на всички разследвания за истинския произход на китайския грип, които все още се обсъждат.

От самото начало има усилия да се отдалечи Китай от носенето на каквато и да е вина. Силите, които също искат да отдалечат Тони Фочи от китайския вирус, въпреки че сега знаем със сигурност, че Фочи изпраща американски данъкоплатци в Ухан, за да го разработи.

Няколко от подписалите писмото от Ухан също идват от британския Wellcome Trust, който беше разкрит и за изпращане на пари в WIV за разработване на генетично модифицирани (ГМО) коронавируси, способни да заразят хората.

Пълно описание на всеки подписал и връзките му с Ухан е достъпно на тази връзка, ако искате да научите повече за това, което разкри разследването.

Достатъчно е да се каже, че китайският вирус не е случаен случай в природата. Това е измислено биооръжие, което беше освободено с цел да се разруши сегашният световен ред и да се замени с нов световен ред, наред с други неща.

„Конфликти на интереси не бяха докладвани за никой от останалите 26 подписали писмото - дори за тези с очевидно съществени неразкрити конфликти, като например служители на EcoHealth и„ Predict contractors “, казва проф. Ричард Ебрайт от молекулярната биология на университета Рътгерс конспирация.

Още свързани новини за измамата с китайски вируси можете да намерите на Pandemic.news .

Източниците на тази статия включват:

DailyMail.co.uk

NaturalNews.com

Спечели и ти от своя блог!

Автор: zahariada