Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2019 09:56 - Последният Поет
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1441 Коментари: 6 Гласове:
-6

Последна промяна: 27.06.2019 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Беше мъртво вълнение днес.
Уж е суша, а мъртво вълнение.

Още нямам за себе си вест.
Уж съм аз, но съм чуждо прозрение.
Долу, в трюма на този живот,

морска болест телата люлее.

И превърнат съм просто на скот.

Този скот вместо мене живее.

Вместо мене той има мечти.

Вместо мене той люби жените.

Ала с него сме още на ти
и делим си поравно парите.
Върху кораба мъртво
пиян
моят призрак - Поетът, бленува
на Холандец Летящ да е сам
и с поема света да рисува.



Гласувай:
4



1. morskipesni - "Поет" не сте и никога няма да бъдете.
27.06.2019 11:44
Но с малко повечко старание, сте в състояние да напишете и нещо свястно.
цитирай
2. lexparsy - Страхотно Младен!
27.06.2019 11:49
Такова осъзнаване е абсурдно за един психопат! Затова слагат минуси :-)
Зачудих се дали аз съм го писал, но понеже съм лош поет би било много по-дълго :-))))
Дано лятната жега изпари някои вредни човешки същности :-)))
Поздравления от мене!
   Лекс

morskipesni написа:
"Поет" не сте и никога няма да бъдете.
Но с малко повечко старание, сте в състояние да напишете и нещо свястно.

Спомням си че тоз‘ екземпляр се изказа нещо от сорта че...мразел поезията и поетите са малоумници.
Не разбирам бе човекоооо! Все едно да разправям че мразя телевизори, а да си държа телевизора постоянно включен. Патология брат! :-)))
цитирай
3. missana - Глупчо, целият блог разбра, че си един от многобройните никове на чучелото.
27.06.2019 12:02
morskipesni написа:
"Поет" не сте и никога няма да бъдете. Но с малко повечко старание, сте в състояние да напишете и нещо свястно.


Твоето мнение за мен въобще не ме интерисува. Сложи си го там, където слънце не огрява!
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Лекс!
27.06.2019 12:05
lexparsy написа:
Страхотно Младен!Такова осъзнаване е абсурдно за един психопат! Затова слагат минуси :-)
Зачудих се дали аз съм го писал, но понеже съм лош поет би било много по-дълго :-))))
Дано лятната жега изпари някои вредни човешки същности :-)))
Поздравления от мене!
   Лекс

morskipesni написа:
"Поет" не сте и никога няма да бъдете.
Но с малко повечко старание, сте в състояние да напишете и нещо свястно.

Спомням си че тоз‘ екземпляр се изказа нещо от сорта че...мразел поезията и поетите са малоумници.
Не разбирам бе човекоооо! Все едно да разправям че мразя телевизори, а да си държа телевизора постоянно включен. Патология брат! :-)))


Много съм трогнат от коментара ти! Този т.нар. "морскипесни" е поредният анонимник в този блог. От километри личи, че му липсвата поне едната хемисфера.
цитирай
5. rosiela - Невероятна идея , приятелю.
27.06.2019 22:41
Поздравления.
цитирай
6. missana - Благодаря, Роси!
28.06.2019 11:27
rosiela написа:
Невероятна идея , приятелю. Поздравления.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036825
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031