Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2013 20:47 - Вече забраняват и езика ни Автор: eltimir
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1493 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image С ромеите сме водили много битки. Много зло сме видели от тях, но и много пъти сме ги побеждавали. Само че какво общо има циганското племе с тях?
Евреинът Джордж Сорос реши, че да се говори български език в България е престъпление. На извратените педерунгели искат да им казваме гейове, а на циганите роми. Вчече се заговори за политкоректен език.
Аз не съм политкоректен. Аз съм Българин. И ще говоря на своя български език докато дишам. И поне 40 дена след това, както обичаше да казва покойният вече Стефан Вълков. Аз няма да се подчиня на еврейските заповеди. но вижте какво се случва в бивша България и помислете накъде отиваме:
"Стара ромка викна полиция, нарекли я "циганка” Люлеела се на детска люлка и пазачът я подканил да се разкара, използвайки политически некоректната дума
Възрастна ромка вдигнала небивал скандал в хасковският зоопарк след като била наречена „циганка" от един от пазачите в парка, пише haskovo.net. Думата била вплетена в не съвсем любезна подкана, едрата ромка да се разкара от детската люлка на която тя нахално била седнала и се люлеела, без да й прави никакво впечатление, че люлката вече скърцала жалостиво и всеки момента щяла да се разпадне. Жената обаче се обидила на циганка и след като наругала на няколко езика пазача, викнала полиция. Инцидентът завършил с това, че горкият пазач трябвало да пише обяснения в РПУ-то за обида на етническа основа./БЛИЦ"
Как ви се струва? В моята Родина, за която дедите ми са проливали свята кръв днес ми забраняват да говоря на своя роден език? проклети да сте, демократи. проклето да е и семето ви! А когато един Тертер ви проклина, знайте, че проклятието ще ви застигне.
А после... после, след само още две години в България няма да е останал нито един мръсен миризлив циганин. Как ще се случи, не е ваша работа. Но ще се случи.

Имам съвсем леки несъгласия с някои права на автора,но са по-скоро козметични и не си струва да ги споменавам! Н.М.
 



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. fascindoo - а как да говорят англоезичниЦИте:
29.06.2013 08:10
Gypsy = ???
цитирай
2. nikikm - Така.
29.06.2013 15:01
Romy! В америка имат един Romny,не знам имат ли общо,ама бараката със сигурност има! Идва ми на ум и Romeo,ама ми звучи много поетично,не е някак си научно,макар коренът да е може би един и същ! Трябва да питам Щапаров!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19698385
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031