Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2013 18:06 - Бат' Сали стана депутат http://news.ibox.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 2707 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Диляна Панайотова, Николай Драганов

image

© БГНЕС

Бат" Сали положи клетва като депутат. Той заема мястото на депутата от ДПС Емил Иванов, който стана областен управител на София.

Александър Методиев-Сали е известен със скандали за купуване на гласове и мошеничество. Разследване на Нова телевизия го уличи като "шеф на частното енерго" в ромската "Седма махала" в Самоков.
Местни жители обясниха, че ползват ток без електромери, като в замяна плащат по 20-30 лева на месец. За организатор на схемата е посочен бат" Сали.

В БСП с резерви към потенциала на Бат" Сали за депутат
Още...

Александър Методиев се смята също така за участник в побоя над футболния съдия от Сливница Марио Спасов. Реферът беше пребит по време на мача между циганския аматьорски футболен тим Спартак-Самоков и Звездец-Горна Малина от първенството на "А" Областната група.

Аз съм Сали и съм циганин. Досега ме гледахте на снимки, сега ме виждате ме на живо. Циганин съм и се гордея с произхода си. Но това, че съм черен циганин, не ме прави престъпник. Това заяви новоизбраният за народен представител от ДПС Александър Методиев, популярен още и като Бат Сали.

Методиев се обърна към журналистите и обяви, че за последен път коментира обвиненията за притежание и участие в частно енерго. „Ако още веднъж някой спекулира с това нещо без доказателства, ще се видим в съда", категоричен бе той и настоя, че има чисто съдебно минало, не е подсъдим и няма обвинения. Той добави, че не е търсен за информация и дори да има подобно енерго, Методиев няма участие в него. Категорично бе отхвърлено и твърдението, че е организирал купуване на гласове.

На въпрос откъде тръгват атаките срещу него, новият депутат отвърне, че те идват от една личност - Ярослав Мишев, който по думите му е човек с над 25 години прекарани в затворите, осъждан многократно за кражби и дори за опит да предумишлено убийство. „Нямам обвинения от Цветанов, има анонимни сигнали, препращани в централата на ГЕРБ", категоричен бе той.

Александър Методиев обясни, че има строително-работна фирма и не е богат човек. Сферите, в които смята да се занимава в Народното събрание са спорт и социалната сфера. Бат Сали разкри, че има висше образование за треньор по футбол и учител по физкултура.
Методиев призна, че е бил кандидат за народен представител от БСП, като обясни, че е бил 17 години член и зам.-председател на „Евророма" и такъв е бил кандидат депутат. „Симпатизирам на партията Движение за права и свободи", отговори Бат Сали на въпрос коя все пак е неговата партия и подчерта, че ДПС е единствената партия, която дава възможност на циганите да отразят всичко оново, което се случва с циганския етнос и да се изявят в политическото пространство.

Като своя цел Методиев посочи желанието си да „промени отношението към циганите" и добави, че не го обижда факта, че половината парламентарна група на Коалиция за България е напуснала залата по време на процедурата за неговото избиране.

„Бил съм общински съветник, зам.-председател на общинския съвет в Самоков, капитан на футболния клуб Рилски спортист 12 години, което е голямо постижение за един циганин. От това си правете си изводите какъв човек съм аз. Не съм лош, не съм престъпник. Ако бях такъв, обществеността в Самоков нямаше да ми гласува подобно доверие", завърши Методиев и отвърна с „дай Боже" на констатацията, че ще се окаже „българският Барак Обама".

Относно тиражираната му снимка във Фейскуб, той заяви, че тя е колаж.





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19804257
Постинги: 44988
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930