Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2013 18:57 - Митът за ползата от магистралите бе разбит от германски учени http://snaiper-bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1174 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageМагистрали ли? И какво като?! Неочаквани изводи са направили учени от Висшето училище в Ерфурт. Оказва се, че строителството на високоскоростни магистрали не оказва влияние върху икономическото развитие на отдалечените райони на страната, съобщава Auto Bild.

По време на проучването  германските експерти сравнявали различни фактори, включително миграцията на населението, БВП и безработица. Установено е, че връзки между икономическото развитие на региона, и близостта му с магистрала – няма.

Това е само една теория, измислена от политиците. Ако имам нужда от висококвалифицирана работна ръка в отдалечените региони, магистралата не ми помага – казва проф. Матиас Гейтър. Той обаче добавя, че най-много от строителството на магистрали се възползват определени сектори на икономиката, като например транспортните фирми.

Експертите също така добавят, че изграждането на магистрали е  свързано и с други рискове. Например, изграждането на магистралата A71 в Германия се оказала с  530 милиона евро по-скъпо от планираното, а по източната част на магистрала A20  минават  на  ден само 14 000 коли, което съответства на средната стойност на потока на конвенционален път.


Read more: http://snaiper-bg.net/2013/07/mita-t-za-polzata-ot-magistralite-be-razbit-ot-germanski-ucheni/#ixzz2ZVWcNdGH



Гласувай:
3
0


Вълнообразно


1. born - Ползата от супер скъпите български ...
19.07.2013 19:14
Ползата от супер скъпите български магистрали е за пътно строителните фирми, както и за софийските чиновници, които могат да стигнат до Бургас и южното Черноморие за няколко часа.
цитирай
2. анонимен - Нерде Германия
19.07.2013 19:23
нерде България с гъстотата и състоянието на изградените пътни мрежи, различните разстояния и огромни разлики в състоянието и развитието във всички сфери на стопанския,обществения, културния и пр. живот.
Явно Хитлер от глупост е строил магистрали, част от които и до днес не са мръднали, независимо, или може би защото са бетонни.

Колкото до "проучването на германски учени " - много ми прилича на нашите поръчкови социологически изследвания ... :)
цитирай
3. nikikm - Борн и Андрешко!
19.07.2013 21:37
Борн,напълно съм съгласен с теб!
Андрешко,Хитлер колкото и да го плюят е изправил Германия на крака,дал е работа на хората,направил е нация,държавата е била собственост на народа,а "бизнесмените" са били доста по-съвестни от нашите!Лично аз мисля,че това е било с цел,с каквато хранят вола и го обгрижват-за да оре,но това не променя фактите!Повишен е стандарта на германците!Аз например,когато дойде време за плащане на застраховка за колата,преглед,данъци и пр. ми се изправя косата!Не се виждам с винетка,това е турският данък дишхакъ,нито по магистралите.къде да ходя с 220 лв пенсия?! Така че,тези магистрали не са за хораяата,поне не за всички!Демокрация,какво да правиш?
цитирай
4. анонимен - nikikm - надявам се да не робуваш на принципа
20.07.2013 18:49
"щом нещо не ме ползва пряко и лично мен, няма нужда от него" ?
Но пък получаваш макар и ниска пенсия не само от твоите отчисления, а и от чужди.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 13072076
Постинги: 24076
Коментари: 5833
Гласове: 6065
Календар
«  Октомври, 2020  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031