Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2014 19:26 - В Славянск украински нацгвардейци разпънали 3-годишно дете http://www.epochtimes-bg.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
1



В Славянск украински нацгвардейци разпънали 3-годишно дете
...
 
 

/КРОСС/ В Славянск става истински геноцид на мирно население. Все повече информация от очевидци на зверствата и ужаса, успели да избягат от града, се проточва в пространството.

Така, бежанка от Славянск, Галина майка на 4 деца разказа, как е станала свидетел на зверско престъпление, извършено от Националната гвардия на Украйна, след като опълчението е напуснало града, предаде ИТАР-ТАСС.

Жената разказа случая пред камерите едва, когато вече се намира на безопасно място в бежански лагер в Ростовска област. Галина разказа, как нацгвардейците разпънали 3-годишно дете на табло за афиши и инквизирали майката на детето:

„Центъра на града. Площад Ленин - единствения площад, на който може да съберат всички хора. Те събраха всички останали в града, а основно това са жени, деца и старци, защото там вече няма мъже... Това нещо се нарича показателна инквизиция. Взеха 3-годишно дете на опълченец и като Иисус Христос, го разпънаха на табло за афиши. Двама държаха детето, а трети приковаваше ръчичките му с пирони... и всичко това пред очите на майката, която държаха други нацгвардейци. Тя гледаше как изтича кръвта на детето й... Писъци... Те взеха и направиха прорези на детето под ребрата, за да се мъчи повече... След час и половина детето издъхна. След това взеха майката (съпруга на опълченец), вързаха я за краката към един БТР и около половин час я влачиха в кръг по площада... Това са фашисти и разказвам това, защото се нагледах за 3 месеца. Разказвам, защото вече не ме е страх и искам светът да разбере истината, та нали никой не вярва! А всичко това е самата истина.. всичките зверства, труповете по улиците, нали не работи моргата, в града стои ужасна воня... Мародерствата на нацгвардейците, фосфорните бомби, десетки невинни хора, разрушени къщи... Всичко това го има и го казвам, като човек който идва от там.. Аз самата съм от Закарпатска област, Западна Украйна, украинка съм. Собствената ми майка, която живее там ми каза, че съм предателка, защото мъжът ми е опълченец. Тя каза, че лично ще ме разстреля. Отделно Нацгвардията ще ме разстреля, ако се върна. Аз съм предател на народа според тях, сепаратист.. Ако нямах деца, аз самата щях да взема оръжие и да отида в опълчението, за да се боря с тези фашисти... Те се възродиха от пепелта, фашизмът е там и се разраства...", разказа Галина. /cross.bg


ТУК ГЛАВНОТО НЕ Е,ЧЕ ТОВА СА ФАШИСТИ! ТУК ГЛАВНОТО Е,ЧЕ ТОВА НЕ СА ХРИСТИЯНИ! НЕ МОГАТ ХРИСТИЯНИ ДА ПРАВЯТ ТОВА!НЕ ВЯРВАМ,ЧЕ СА УКРАИНЦИ! Н.М.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19709123
Постинги: 44676
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031