Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2015 00:10 - За мобилизацията!За страхът и още нещо! Автор: gandolfini
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 619 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.02.2015 00:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За мобилизацията!За страхът и още нещо! 
    Аз съм твърдо за мобилизацията !
Аз съм твърдо за изпращането на българи в Украйна ,които да се бият срещу опълченци,руски десанчици,чеченски главорези,марсианци и всякакви елементи на Галактическото зло...Щом Обама иска ,трябва да изпълним заповедта без капка мисъл дали това ще бъде в интерес на България...
Но има едно голямо НО,и тое нека бъдат мобилизирани онези които тласкат държавата ни към пропастта,нека бъдат мобилизирани и изпратени на фронта,политическата върхушка,техните деца,и тези които смятят Русия  и руснаците по рпинцип за врагове на нас.
Аз съм твърдо ЗА ,нека онези които ни говорят ден и нощ за Галактическото зло,било то политици,аналитици,политолози,социолози и тем подобни озита,да грабват автоматите и на предна линия в защита на Евроценностите.
А на останалия прост народ както ни наричат те също да ни дадат оръжие,понеже за тях врага е онзи Червен призрак,с който се оправдаваха 20 и косур години за своите собствени грешки,а за нас това не е важно,за нас е важно да опазим семействата си,и земята си от местните ни бежанци и онези които ни вкарват и докарват отвън..
Това е лично мнение ,мое и на много хора около мен.С руснаци можем и ще се бием само тогава когато станат агресор срещу нас ,семействата ни и земята ни.Но агресора май не е толкова външен ,колкото вътрешен и това е лично мнение...И ако е външен ,не е от изток ,а от юг и през един океан,,,,и това е лично мнение...
Пожелавам успех на мобилизацията,с цветя ще изпратя коловозите с елитни политици и техните деца към Украйна ,отиващи да защитават евроатлантическите ценности.Хвала на тез герои ....Ама имали такива глупаци сред тях...?





Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19822126
Постинги: 45028
Коментари: 6162
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930