Постинг
30.03.2015 23:16 -
КОЙ И ЗАЩО ПРЕВРЪЩА ДЕЦАТА В РОБОТИ-ИДИОТИ? Автор: lyubomircholakov Автор: grigorsimov

КОЙ И ЗАЩО ПРЕВРЪЩА ДЕЦАТА В РОБОТИ-ИДИОТИ?
Винаги ми е било интересно защо думата "учение" беше заменена с "обучение".
Когато се учи - човек получава знания.
За света като цяло. И най-важното - за осмислянето на света.С други думи: насочва се да търси отговор на най-важния въпрос: защо живея?Когато се "обучава" - получава умения.
Сръчност на ръцете. А в мозъка му влиза само онова, което подпомага сръчността на ръцете. И което винаги се свързва с нещо материално.
С други думи, обучава се да отговаря на второстепенния въпрос: как живея?

Този въпрос е второстепенен просто, защото обслужва главния: ЗАЩО ЖИВЕЯ? И винаги ми е било интересно защо демокрацията замени главния въпрос с второстепенен... Освен това, често в българското публично пространство се срещат оплаквания, негодувания и понякога направо ругатни срещу странните явления в нашето образование: от нескончаемите "реформи" през изумително некадърно написаните учебници, до най-важното - явно анти-българските и анти-национални идеи, които се пробутват в тях и превръщат децата в някакви неопределени същества, без съзнание за род, националност, народност, историческа култура, чувство за език и духовност. Но все така си остават загадка механизмите, които причиняват тези тежки деформации и поражения върху българските деца.
Л. Ч.Днес в Западния свят се води жестока и безмилостна война против традиционните, нормални човешки ценности: обичта към Родината и семейството, нормалните отношения между мъже и жени, желанието да се раждат деца, стремежът към живот според духовни, а не само материални изисквания и т. н. За целта се използват най-рафинирани технологии, характерни за т. нар. "мрежови войни". Тези технологии са твърде ефикасни поради обстоятелството, че нападат основните човешки духовни ценности - като целта е ценностите на човечеството да бъдат променени според стандартите, които западната олигархия налага на Запада, а оттам и на целия свят. Това се признава от самите западни политици, които открито заявяват, че днес основната битка на човечеството била между онова, което те наричат "толерантност" (на практика - разрушаването на обществото чрез несъпротивляемост на внушаваните му смъртоносни идеи) и т. нар. "фанатизъм" (тоест - привързаността към нормалните човешки разбирания за Добро и Зло). Понеже от световните религии именно Православието е запазило в най-голяма степен тези нормални, традиционни от хилядолетия човешки ценности, затова и често се случва да чуем от политици с различен ранг на Запад, че Православното християнство представлявало най-голямата опасност за днешната консумативна и атеистична западна цивилизация. Пределно ясно е, че никакъв национален суверенитет не може да има без духовен суверенитет /и особено - без финансов! Г.С./. Тук спор няма: ако един народ не успее да запази езика, културата, традициите и религията си, рано или късно ще бъде претопен от други народи, които по-агресивно от него налагат своя език, своята култура, своите традиции и своята религия. (Лесно е да забележим, че именно това се случва днес в България, който процес се разгръща активно и с огромни финансови ресурси от страна на американски и западноевропейски фондации, институти и отделни личности - бел. прев.).
До неотдавна образованието винаги бе разглеждано като единство между обучение и възпитание. Ако една от тези две съставки липсваше, не можеше да се говори за "образование". Днес обаче първо беше прогонено възпитанието от образователните заведения - а сега въпросните западни агенти на влияние се опитват да го прокарат отново като елемент от образованието, но вече наситено с нови, западни т. нар. "ценности", както например насаждането на "джендърни" теории, чрез които сред младите хора се пропагандират промискуитета (безразборните полови връзки), педерастията, лесбийството, травестизма, "еднополовите" т. нар. "семейства" и др. полови извращения (феноменът на "чалгата", както и неотдавна приетият от българския парламент закон за "третия пол" са характерни примери в това отношение - бел. прев.). Нанася се тотален, съкрушителен удар върху традиционната система от ценности, която бива заменена от т. нар. "толерантност" (отказ от защита на собствената култура и подчиняване на чужда такава). Всичко това е глобален процес, който е организиран и стартиран не днес или вчера, при това на най-високо възможно ниво: ООН и подчинените й организации. ПРОДЪЛЖАВА ТУК...
Винаги ми е било интересно защо думата "учение" беше заменена с "обучение".
Когато се учи - човек получава знания.
За света като цяло. И най-важното - за осмислянето на света.С други думи: насочва се да търси отговор на най-важния въпрос: защо живея?Когато се "обучава" - получава умения.
Сръчност на ръцете. А в мозъка му влиза само онова, което подпомага сръчността на ръцете. И което винаги се свързва с нещо материално.
С други думи, обучава се да отговаря на второстепенния въпрос: как живея?

Този въпрос е второстепенен просто, защото обслужва главния: ЗАЩО ЖИВЕЯ? И винаги ми е било интересно защо демокрацията замени главния въпрос с второстепенен... Освен това, често в българското публично пространство се срещат оплаквания, негодувания и понякога направо ругатни срещу странните явления в нашето образование: от нескончаемите "реформи" през изумително некадърно написаните учебници, до най-важното - явно анти-българските и анти-национални идеи, които се пробутват в тях и превръщат децата в някакви неопределени същества, без съзнание за род, националност, народност, историческа култура, чувство за език и духовност. Но все така си остават загадка механизмите, които причиняват тези тежки деформации и поражения върху българските деца.
Л. Ч.Днес в Западния свят се води жестока и безмилостна война против традиционните, нормални човешки ценности: обичта към Родината и семейството, нормалните отношения между мъже и жени, желанието да се раждат деца, стремежът към живот според духовни, а не само материални изисквания и т. н. За целта се използват най-рафинирани технологии, характерни за т. нар. "мрежови войни". Тези технологии са твърде ефикасни поради обстоятелството, че нападат основните човешки духовни ценности - като целта е ценностите на човечеството да бъдат променени според стандартите, които западната олигархия налага на Запада, а оттам и на целия свят. Това се признава от самите западни политици, които открито заявяват, че днес основната битка на човечеството била между онова, което те наричат "толерантност" (на практика - разрушаването на обществото чрез несъпротивляемост на внушаваните му смъртоносни идеи) и т. нар. "фанатизъм" (тоест - привързаността към нормалните човешки разбирания за Добро и Зло). Понеже от световните религии именно Православието е запазило в най-голяма степен тези нормални, традиционни от хилядолетия човешки ценности, затова и често се случва да чуем от политици с различен ранг на Запад, че Православното християнство представлявало най-голямата опасност за днешната консумативна и атеистична западна цивилизация. Пределно ясно е, че никакъв национален суверенитет не може да има без духовен суверенитет /и особено - без финансов! Г.С./. Тук спор няма: ако един народ не успее да запази езика, културата, традициите и религията си, рано или късно ще бъде претопен от други народи, които по-агресивно от него налагат своя език, своята култура, своите традиции и своята религия. (Лесно е да забележим, че именно това се случва днес в България, който процес се разгръща активно и с огромни финансови ресурси от страна на американски и западноевропейски фондации, институти и отделни личности - бел. прев.).
До неотдавна образованието винаги бе разглеждано като единство между обучение и възпитание. Ако една от тези две съставки липсваше, не можеше да се говори за "образование". Днес обаче първо беше прогонено възпитанието от образователните заведения - а сега въпросните западни агенти на влияние се опитват да го прокарат отново като елемент от образованието, но вече наситено с нови, западни т. нар. "ценности", както например насаждането на "джендърни" теории, чрез които сред младите хора се пропагандират промискуитета (безразборните полови връзки), педерастията, лесбийството, травестизма, "еднополовите" т. нар. "семейства" и др. полови извращения (феноменът на "чалгата", както и неотдавна приетият от българския парламент закон за "третия пол" са характерни примери в това отношение - бел. прев.). Нанася се тотален, съкрушителен удар върху традиционната система от ценности, която бива заменена от т. нар. "толерантност" (отказ от защита на собствената култура и подчиняване на чужда такава). Всичко това е глобален процес, който е организиран и стартиран не днес или вчера, при това на най-високо възможно ниво: ООН и подчинените й организации. ПРОДЪЛЖАВА ТУК...
Вълнообразно
Няма коментари
Търсене
Най-четени
1. planinitenabulgaria
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. iw69
6. wonder
7. laval
8. kvg55
9. zahariada
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. leonleonovpom2
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. iw69
6. wonder
7. laval
8. kvg55
9. zahariada
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. leonleonovpom2
Най-популярни
1. wonder
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. milena6
8. dobrota
9. ambroziia
10. vidima
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. milena6
8. dobrota
9. ambroziia
10. vidima
Най-активни
1. radostinalassa
2. lamb
3. sarang
4. wrappedinflames
5. hadjito
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iva971
9. iw69
10. vesonai
2. lamb
3. sarang
4. wrappedinflames
5. hadjito
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iva971
9. iw69
10. vesonai