Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 17:05 - Революция – или ние, или те! http://bultimes.com/r
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1059 Коментари: 0 Гласове:
1



Революция – или ние, или те! Публикувано на 31.01.2016 в България

image

image

„Здравейте, г-н Костадинов… Искам да помогна и аз за това ваше дело, което касае всички. Тук съм, в Англия от няколко месеца и още не знам език. Нямам много възможност, но за това дело, ще направя всичко възможно. Искам да ви изпратя еквивалента на 200 паунда. Но това може да стане по Western Union. Няма да успея да ги пратя по банков път. Трябва някой да ми превежда, а не искам да става достояние къде и какво изпращам. Помислете и ми отговорете… Не са много парите, но ще ви помогнат, мисля. Чакам отговор. Бъдете здрав. Не искам гласност! Искам децата ни и любимата ми България да са добре, а за това можете да помогнете вие.“

Откакто обявих, че пиша учебник по родинознание, много хора ми писаха писма с предложения за подкрепа. Това обаче ме развълнува изключително много. Отказах парите на жената, както и на всички останали, защото най-малкото учебникът все още не е донаписан. Но се замислих. Хора, които нямат какво да ядат, хора, докарани до ръба на оцеляването, хора, принудени да емигрират, за да могат да работят някъде, където и да било, са готови да късат от залъка си и да помагат за възраждането на България.

image

Същевременно се замислям за всички мазни, охранени и угоени мутри, които всеки ден надзъртат в къщите ни през телевизионните екрани. Говоря за министрите, депутатите, евродепутатите, кметовете и други подобни отрепки. Говоря за тези, които убиват всеки ден страната ни. Говоря за тези, които превърнаха българската държава в съвременен аналог на Османската империя – съвършен инструмент за изтребление на българския народ.

Да, говоря за враговете на България. За тях се замислям. Те не могат да бъдат премахнати с избори, защото те провеждат изборите. Те никога не губят избори, те просто се сменят временно с други подобни на тях изроди, но от друга политическа боя. Те могат да бъдат унищожени единствено с революция. И трябва да бъдат унищожени. Физически. Или те, или ние българите. Няма среден път.

Няма смисъл от повече мислене. Няма смисъл и да се пише повече. Не ми се пише. Време е да действаме и да раздадем възмездие на професионалните национални предатели.  Длъжни сме да ги унищожим, ако може – до крак. Заради нас, заради родителите си, заради децата си, заради родината си.

автор: Костадин Костадинов




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19705615
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031